توسط: جیل گ مارتینارسال شده توسط Career Press، Inc.، 220 West Parkway، Unit 12، Pompton Plains، NJ 07444شابک 978-1-60163-130-5قیمت کتاب: 13.99 دلاربازاریابی از طریق رسانه های اجتماعیGail Z. Martin نویسنده پرفروش یک کارشناس و گوینده بازاریابی بین المللی است. او همچنین مدیرعامل شرکت خود یعنی DreamSpinner Communications است. به عنوان “گرفتن یک منبع نتیجه” برای بازاریابی که کار می کند شناخته شده است. منابع این شرکت به شرکت های کوچک و نوظهور ، مشاوران ، مربیان ، نویسندگان و دیگران کمک می کند تا موفق شوند.پایه بی نظیر از 30 برنامهGHZ Martin رویکرد منحصر به فرد “قانون 30” خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی اعمال می کند. در 30 فصل ، شما توضیح می دهید که چگونه یک فصل در روز منجر به موفقیت اثبات شده می شود ، دلیل عدم موفقیت بازاریابی (فصل 1) ، یافتن داستان واقعی خود (فصل 6) ، فیس بوک (فصل 9) ، لینکدین (فصل 10) ، توییتر (فصل 11) وبلاگ نویسی (فصل 12) ، یوتیوب (فصل 15) ، چت (فصل 16) و غیرهبیش از اطلاعات فقط در مورد رسانه های اجتماعیمارتین از لحن حرفه ای و دانش تجربی استفاده می کند. این کار با این آغاز می شود که “بسیاری از تلاش های…

تاریخ انتشار مطلب : می 14, 2020

مشاهده مطلب در کانال