در سه مقاله آخر من در مورد نوسانات من در بازاریابی کمیسیون ، جنبه های این مدل کسب و کار و اینکه چرا ارزش دادن به مردم مهمتر از هر چیز دیگری است – از جمله اعتماد به نفس در موفقیت کسب و کار شما صحبت کردم. در اینجا ، 6 مدل مختلف از بازاریابی آنلاین را توضیح خواهم داد که با تعریف آنها کاملاً عمومی هستند.1. بازاریابی وابستهاولین نمونه اولیه تقریباً ابتدایی ترین و لازم برای همه مبتدیان است. این امر با تبلیغ محصولات و خدمات دیگران – اعم از دیجیتال یا فیزیکی – و بدست آوردن پول در عوض. روش های زیادی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید ، اما این موضوع دیگری است که امروز به آن می پردازم.2. تجارت الکترونیکیمدل دوم تجارت الکترونیکی است.اگرچه ممکن است در نگاه اول به ارتقاء محصولات فیزیکی به عنوان یک شرکت وابسته به نظر برسد ، اما اینگونه نیست.این بدان معناست که اساساً این است که به جای داشتن یک فروشگاه فیزیکی می تواند ده ها هزار رانت و هزینه کارمندان و موجودی شما را بپردازد ، می توانید به جای آن یک فروشگاه مجازی را در قالب سایت تجارت الکترونیکی تهیه کنید.بر خلاف مدل سنتی…

تاریخ انتشار مطلب : می 14, 2020

مشاهده مطلب در کانال