کولرگازی 12000 اجنرال یکی از محصولات تولیدی شرکت اجنرال می باشد. قدرت بالای کولرهای تولیدی این شرکت و همچنین ماندگاری بالای محصولات است که این برند را در سراسر دنیا بسیار محبوب کرده است. در حقیقت می‌توان گفت شرکت اجنرال امروز تولید کننده پیشرو کولرهای گازی است و تهویه‌های مطبوع آن در حال حاضر به عنوان قدرتمندترین سیستم‌های تهویه مطبوع در بازار طبقه بندی شده است. اگر به دنبال یک کولر گازی قدرتمند هستید و مبلغان برایتان مهم نیست صد در صد مدل اجنرال می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. اجنرال این تهویه هوا را با یک کمپرسور T3 توسعه داده است. با داشتن ظرفیت 12000 می‌توانید از این کولر در فضایی حدود 25 متر استفاده کنید. با تاپ فروش همراه باشید.

گاز به کار رفته در کولر گازی 12000 اجنرال

در کولرگازی 12000 اجنرال گاز به کار رفته از نوع R22 است. این گاز یکی از جدیدترین گازهای مورد استفاده در کولر نیست و جای پرسش است که چرا شرکت اجنرال هنوز از این گاز در ساخت کولرهای خود استفاده می‌کند. دمای این گاز در حدود 41- درجه سانتی گراد است و می‌تواند خنک کننده‌ای عالی را برای شما فراهم کند. البته یکی از مزایای این نوع گاز، قیمت بسیار پایین آن نسبت به گاز R410 است و به همین دلیل برای شارژ کمتر هزینه خواهید پرداخت.

کمپرسور قدرتمند در کولر گازی 12000 اجنرال

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، این کولر گازی دارای موتور بسیار قدرتمندی است و این تهویه هوا با قدرت بالا، افراد ساکن مناطق جنوبی کشور را وادار می‌کند تا به این تهویه مطبوع مراجعه کنند و از آن برای خنک کردن منازل خود استفاده کنند. این کولر در دو مدل سر خالی، سرد و گرم تولید می‌شود. اندازه موتور خارجی در مدل سرد بسیار بزرگتر از مدل گرم و سرد است و این به معنای تولید سرمای بیشتر است. موتور این کولر گازی 12000 اجنرال از نوع تروپیکال یا T3 است. در مناطق بسیار گرم جنوب، قطعاً از استفاده از آن پشیمان نخواهید شد.

صدای پایین و مصرف متوسط کولر گازی اجنرال

کولر گازی 12000 اجنرال متوسط مصرف برق در حدود 4 آمپر است متأسفانه در حال حاضر هیچ سیستم تهویه مطبوع با اینورترهای اجنرال در ایران وجود ندارد و ناآگاهی مردم فرصت طلبان را مجبور به فروش دستگاه‌های تهویه مطبوع غیر اصلی به عنوان اینورتر و شبکه‌ها برای عموم می‌کند. البته به طور کلی مصرف این مدل به حدی نیست که شما از مصرف برق آن بسیار نگران باشید به طور کلی این تهویه هوا از میزان سر و صدای بسیار پایینی برخوردار است و این به شما این امکان را می‌دهد که هنگام استراحت تهویه هوا را روشن کنید و نیازی به خاموش کردنان نباشد.

امکانات دیگر در کولر گازی 12000 اجنرال

از دیگر عملکردهای این تهویه مطبوع می‌توان به کنترل آن اشاره کرد و شما را مجبور کرد بدون بلند شدن از سیستم تهویه هوا را به دلخواه خود تنظیم کنید. طراحی این کولر گازی بسیار زیبا است و پنل آن بسیار ساده و جذاب است و می‌تواند در هنگام تولید سرما بسیار عالی به نظر برسد. خانه خود را ببخشید. شما می‌توانید جهت جریان هوا را به دلخواه خود تغییر داده و آن را به جایی که در آن نشسته‌اید هدایت کنید. استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع از فیلترهای باکیفیت باعث شده تا هوا در خانه شما کاملاً عاری از هرگونه هوا باشد، کمی پیچیده است و می‌توانید از هوای کاملاً تمیز لذت ببرید. این تهویه هوا برای استفاده در فضایی حدود 25 متر مناسب است، اما این منطقه یک مقدار ثابت نیست و در شرایط مختلف تغییر می‌کند.

مرجع مقاله:

https://big-news.ir/خرید-کولرگازی-12000-اجنرال/