بانک مشاغل ایران

دایرکتوری فروشگاه های شهری و صنایع و کارخانه های ایران همراه با شماره موبایل و تلگرام مدیران و ادرس پستی به تفکیک کل کشور و گروه شغلی با تست رایگان

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

گلکسی M10s و M30s محصولات جدید سامسونگ برای بازار هند

کمپانی سامسونگ الکترونیکس در روز چهارشنبه 18 سپتامبر سال جاری میلادی (27 شهریور 1398) به طور رسمی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی M با نام‌های M10s و M30s برای بازار هند پرده برداشت. اسمارت‌فون گلکسی M30s نسخه‌ به‌روزشده میان‌رده گلکسی M30 است که در چین با نام گلکسی A40s معرفی شد و اینک ظرفیت باتری، وضوح دوربین اصلی و پردازنده آن بهبود یافته‌ است. گلکسی M10s را نیز می‌توان جانشین گلکسی M10 دانست که اواخر ژانویه سال جاری میلادی به بازار معرفی شد و حالا از نمایشگر Super AMOLED، باتری حجیم‌تر و حسگر اثر انگشت برای تشخیص هویت کاربر بهره می‌برد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

مدل تونیک بچه گانه مخمل، درخشش استایل پاییز!

تقریبا همه خانمها دوست دارند در فصل تابستان راحت و خنک لباس بپوشند، شما چطور؟ یکی از این لباسهای خنک و شیک، شومیزهای حریر و یا تونیک تابستانه حریر است. امسال رنگهای پاستلی یعنی رنگهای ملایم و روشن مثل صورتی روشن، هلویی، لیمویی و کاراملی بیشتر مد هستند و در تونیکهای تابستانه نیز بیشتر به کار میروند. البته طرح های گلدار و کار شده نیز همیشه زیبایی و جذابیت خود را حفظ می کنند و هرگز از مد نمیافتند. در ادامه با جدیدترین مدلهای روز این لباس راحت آشنا میشوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰