دستگاه استرچ پالت{توضیحات جامع و لیست قیمت}

استرچ پالت,سلفون کش یا پالت استرچر نام هایی است که امروزه در صنعت بسته بندی بسیار شنیده میشود.این دستگاه ها امروزه نقش بسزایی در فرآیند بسته بندی محصولات دارند و همین امر باعث شد تا شرکت همت ماشین نیز همچون دیگر شرکت های فعال وارد این عرصه شده و با تولید دستگاه هایی انحصاری با قابلیت بالا تحولی در این صنعت ایجاد کند با ما همراه باشید تا شناخت کامل در مورد این دستگاه ها.

استرچ پالت ساخت شرکت همت ماشین

دستگاه استرچ پالت:

اگر شما کارفرمای گرامی هم در این فکرهستید که هنگام حمل و نقل کالاهای خود، ثبات بیشتری برای تولیدات خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما این است که در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با دستگاه استرچ پالت چگونگی کارکرد آشنا شوید و با آگاهی کامل نسبت به یک خرید مناسب اقدام بفرمایید.در واقع در این مقاله قصد داریم تمامی نکاتی که در مورد خرید یک استرچ پالت مناسب با کسب و کار شما را آموزش دهیم تا شما کارفرمای گرامی با مشکلاتی که بسیاری از مشاغل به دلیل انتخاب اشتباه با آن مواجه هستند روبرو نشوید پس توصیه میکنم با ما همراه باشید.

استرچ پالت ماشین سازانمحصولات تولیدی درکارخانجات مختلف درانتهای خط تولید معمولا روی یک پالت قرارداده میشوند تا حمل و نقل و ارسال به بازارهدف,انبارها یا کانتینرها با سهولت و سرعت بیشتری انجام گیرد چه بسا بسیاری از کارگاه های تولیدی بابت بسته بندی های نا مناسب متضرر شده اند. برخی از صاحبان صنایع خوش سلیقه و با درایت، به جزئی ترین مسائل در حوزه حفظ سلامت و کیفیت محصولات خود از لحظه تولید تا تحویل کالا به مشتری، توجه می نمایند. آن ها مزایای استفاده از دستگاه استرچ پالت را می دانند و از این دستگاه برای حفظ سلامت تولیدات خود بهره گیری می نمایند. شرکت ماشین سازان همت(همت ماشین) با توجه به نیاز تولیید کنندگان گرامی دستگاه هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این زمینه به فعالان این حوزه عرضه میدارد.

درادامه این مطلب قصد داریم پیرامون دستگاه استرچ پالت، کاربردها، مزایا و انواع مختلف این دستگاه صحبت نماییم.همچنین شما خریدارگرامی میتوانیدجهت کسب اطلاعات کاملی در مورد انتخاب و نحوه خرید دستگاهی مناسب با کارشناسان همت ماشین تماس بگیرید.

مجموعه ای از استرچ پالت هایی که در صنعت بسته بندی استفاده میشود

استرچ پالت چیست؟

استرچ پالت,پالت استرچر,پالت بند یا سلفون کش که دیگر نام این دستگاه است ماشینی است برای بسته بندی تعداد مشخصی محصول که بر روی یک پالت مخصوص بر روی هم چیده شده اند بکار گرفته میشود.از نظر معنایی استرچ به معنی کشسانی و پالت هم که همان پالت میباشد که در انواع چوبی فلزی و پلاستیکی ساخته و استفاده میشود.استرچ کردن محصولات و پالت ها  می تواند موجب افزایش سرعت حمل و نقل آن ‌ها شده و همچنین مانع آسیب دیدگی و وارد شدن ضربه  حین جابجایی شود و صد البته از ورود هرگونه گرد و غبار یا حشرات و جانوران موذی به کارتن ها جلوگیری می کند البته کیفیت سلفون پیچی بسیار اهمیت دارد که محصولات استحکام کافی را داشته باشد تا در تنش های جابجایی بسته بندی باز نشود.بسته به تیراژ تولید و وزن محصولات این دستگاه ها در انواع مدلها وجود دارد که در مورد هر مدل بصورت کامل بحث خواهد شد.

دستگاه استرچ پالت ماشین سازان

برگرفته از سایت همت ماشین (https://machinesazan.com )