آیا هر بازاریاب باید وقتی در صنعت بازی سازی وجود داشته باشد وقتی اینقدر عدم اطمینان وجود داشته باشد ، به امکانات موجود نگاه کند؟یکصد و شصت میلیارد دلار. طبق گفته Newzoo ، بستر بینش بازار بازی ، صنعت بازی سازی در سال 2020 160 میلیارد دلار درآمد کسب می کند که رشد 7/3 درصدی در سال را نشان می دهد. این تعداد با توجه به حدود ده سال بازیکن بودن ، چیزی جالب است که مانند یک راز کوچک کثیف برای گروه دوستان شما نگه داشته می شود ، چشمگیر است.در حال حاضر صنعت در حال رونق گرفتن است ، حتی مارک های مد لوکس مانند لوئیز ویتون یک تکه پای تهیه کنید. با این حال ، برای بسیاری از شرکت ها ، احتمال ورود به این منطقه ناشناخته وحشتناک و پرخطر است ، به خصوص در زمانی که شرکت ها در حال ریسک پذیری هستند.در سال 2020 ، مشتریان دوباره بودجه خود را به روشهای جدید بازاریابی ، به علاوه برخی از وحشت و خرج کردن در کنار هم ، اختصاص می دهند ، که این سؤال را ایجاد می کند – چگونه می توانید در صورت عدم صحبت با مخاطب ، آگاهی از محصول / خدمات خود…

تاریخ انتشار مطلب : می 20, 2020

مشاهده مطلب در کانال