اینترنت تقریباً در همه مناطق دنیای مدرن نقش داشته است. این باعث افزایش سطح زندگی شده است. با معرفی بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ ، رقابت در دنیای شرکتها به اوج خود رسیده است. مدیریت پرداخت برای هر کلیک نتیجه این امر است. همچنین به عنوان هزینه برای هر کلیک ، پرداخت به ازای هر کلیک ، یا PPC شناخته می شود نوعی تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کننده به یک ناشر پرداخت می کند و اساساً هنگام کلیک بر روی تبلیغ ، صاحب وب سایت است. آنها در درجه اول به تبلیغات پرداخت می شوند و به موتورهای جستجو پیوند می خورند ، زیرا تبلیغ کنندگان روی عبارات و کلمات کلیدی مرتبط با بازار هدف متمرکز می شوند. وب سایت ها قیمت کلیک تخت را شارژ می کنند و تبلیغات به همراه موارد محتوا در صفحه وب نمایش داده می شوند. بسیاری از سایت های شبکه های اجتماعی در حال حاضر از pay-per-click به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند.پس از راه اندازی PPC ، مدیریت آن به طور مؤثر حائز اهمیت است. دو راه وجود دارد. هم تبلیغ کننده و هم ناشر مبلغ مشخصی را باید برای هر کلیک پرداخت کنند. این…

تاریخ انتشار مطلب : می 27, 2020

مشاهده مطلب در کانال