35.04 میلیون جاروبرقی در سال 2018 در ایالات متحده فروخته شد. چه رستوران ، هتل و چه یک مجموعه اداری، نمی توانید بدون استفاده از جاروبرقی صنعتی محیطی تمیز و پاک داشته باشید. در ادامه شما را با این دستگاه های کاربردی و محبوب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

در حالی که یک جاروبرقی صنعتی خوب، شما را در مورد پاکسازی های حرفه انواع آلودگی های خشک و مرطوب کمک خواهد کرد.

هنگامی که بهترین نوع مکنده صنعتی تجاری را برای استفاده انتخاب می کنید ، طبق نیاز مواد کف کف خود را تمیز نگه می دارید. نه تنها برای نظافت محیط خود ، بلکه شما همچنین از کارکنان و مشتریان خود در برابر کف های لغزنده محافظت خواهید کرد.

ویژگی های جاروبرقی صنعتی تجاری:

جاروبرقی صنعتی تجاری باید متناسب با نیاز شما باشد. همه جاروبرقی ها برای استفاده قابل تعویض ساخته نمی شوند. هر نوع جاروبرقی صنعتی سناریویی دارد که در آن به بهترین وجه استفاده می شود.

مطالعه بیشتر: اطلاعات درباره جاروبرقی صنعتی فیدار کلین که دستگاه های آن در انواع تک، دو و سه موتوره موجود است.

جاروبرقی ها قادرند برای انواع کفپوش ها مورد استفاده قرار بگیرند. اگر مشغول تمیز کردن فرشهای پوشیده از کف هستید ، بهترین گزینه شما جاروبرقی سطلی است. این جاروی های صنعتی در ابعاد و اندازه های گوناگون و حجم مخازن متفاوت در بازار وجود دارند.

هنگامی که تمرکز تمیز کردن شما روی مبلمان و راه پله ها متمرکز می شود ، ممکن است دریابید که جارو برقی سطلی خیلی بهتر عمل خواهد کرد. به عنوان مثال در یک رستوران ، جاروبرقی صنعتی سطلی به دلیل تمیز کردن کوچکتر و قابل کنترل بودن تمیز ، به شما کمک می کند تا زیر صندلی ها و میزها تمیز کنید. برای نگهبانان و سایر کارهای نظافت صنعتی مشابه ، جارو های کوله پشتی وسیله ای است که شما به آن نیاز دارید. سبک وزن است و بنابراین ، شما قادر خواهید بود مدت طولانی را تمیز کنید بدون اینکه وزن آن را روی کمر احساس کنید.مکنده صنعتی کوله پشتی قابل حمل ، راحت و همه کاره است در حالی که هنوز هم برای شما بی خطر است زیرا همراه با لنت های ارگونومیک و پشتی های پشتی وجود دارد.

اگر شما در حال خرید دستگاهی قوی تر هستید ، جاروبرقی مرطوب و خشک یا آب و خاک همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید. این دستگاه همه کاره است که می تواند هر نوع ظروف سرباز یا مسافر را از لکه های مایع تصادف گرفته تا گرد و غبار محل ساخت و ساز پاک کند.

هنگامی که انواع دستگاه های جارو برقی مورد آزمایش قرار می گیرند ، تأیید این نکته است که می توانند بدون آسیب رساندن به فرش یا فرش در روند کار ، به طور موثر تمیز شوند.

بخش اساسی این گواهینامه آزمایش اینکه آیا یک خلاء خاص می تواند از کیفیت کیفیت هوا عبور کند یا خیر. این آزمایش ثابت می کند که خلاء ، یک بار استفاده شده ، می تواند گرد و غبار و خاک موجود در کیسه و قوطی را حفظ کند.

هنگامی که یک محصول فرآیند را با موفقیت طی کرد ، یک مهر و موم سبز دریافت می کند که تأیید آن را نشان می دهد.

  جاروبرقی صنعتی افیدار کلین

 

فیلترها

یکی از مهمترین چالش هایی که هنگام استفاده از جاروبرقی تجاری با آن روبرو خواهید شد ، مسئله گردش گرد و غبار است. هوایی که پمپ از آن خارج می شود حاوی ذرات گرد و غبار است که مستقیماً به ریه های کاربر می رود. ذرات غبار فوق العاده ریز و سایر میکروارگانیسم ها بدون در نظر گرفتن اینکه سیستم تصفیه چقدر خوب است ، وارد هوا می شوند. دلیل این اتفاق این است که یک سیستم تصفیه کامل بلافاصله مسدود می شود و از کارآیی متوقف می شود. به عنوان یک سازش ، تولید کنندگان مکنده گزینه های مختلفی را ایجاد کرده اند که تعادل بین تصفیه مؤثر و جریان هوا بهینه را فراهم می کند.

شما باید بهترین نوع فیلتر را انتخاب کنید که به نیازهای نظافت تجاری شما و بدون اضافه کردن کار اضافی در این فرآیند خدمت می کند. فیلترهای یکبار مصرف چند ماه به طول می انجامند و شما نیاز به تعویض آنها دارید. از طرف دیگر فیلترهای قابل شستشو چند سال دوام می آورند و امروزه حتی ایمنی ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد.فقط مطمئن شوید که قبل از استفاده مجدد از آنها کاملاً خشک شوند در غیر این صورت گرد و غبار در دستگاه جمع خواهید شد.فیلترهای بو یک سیم پیچ فعال دارند که به خلاص شدن از شر بوی ناپاک به همراه گرد و غبار کمک می کند.

همچنین فیلترهای ذره ای با کارآیی بالا (HEPA) وجود دارند که به دام ذرات گرد و غبار بسیار ریز کمک می کنند. اگر در مورد آلرژن ها در هوا نگران هستید ، حتما از فیلترهای HEPA استفاده کنید.

میزان سطح صدا

موتور چرخان ، اثر مکش و ارتعاشات از بدن جاروبرقی همه در ایجاد نویز نقش دارند. با این حال ، برخی از جاروبرقی ها نسبت به سایرین پر سر و صداتر هستند. بسته به نوع شغلی که در آن فعالیت دارید ، میزان سر و صدا باید در انتخاب خلاء شما تأثیر بگذارد.

جمع بندی:

برای خرید یک جاروبرقی صنعتی در سال 2020 علاوه بر موارد ذکر شده در فوق بایستی به عواملی نظیر جنس بدنه، قدرت و توان مکش جاروبرقی، ارگونومیک و بسیاری موارد دی گر توجه جدی داشته باشید.

منبع مقاله