بانک مشاغل ایران

دایرکتوری فروشگاه های شهری و صنایع و کارخانه های ایران همراه با شماره موبایل و تلگرام مدیران و ادرس پستی به تفکیک کل کشور و گروه شغلی با تست رایگان

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

آشنایی با لوکوربوزیه (بخش 1)

لوکوربوزیه در لشودفوند (به فرانسوی: La Chaux de Fonds)، شهر کوچکی در شمال غربی سوئیس، در نزدیکی مرز فرانسه متولد شد. لوکوربوزیه علاقه زیادی به هنرهای بصری داشت و نزد شخصی به نام چارلز لپلاتنیه، که معلم یک مدرسهٔ هنرهای زیبای محلی بود به آموختن مبانی هنر پرداخت .

اولین خانه‌هایی که او طراحی کرد در لشودفوند و متعلق به خود وی بودند ، مانند ویلا فالت، ویلا شوآب، و ویلا ژان نرت برای پدر و مادرش. این خانه‌ها یادآور سبک معماری رایج ، منطبق بر طبیعت کوه‌های بومی در آن منطقه، یعنی رشته کوه‌های آلپ بودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

از چه سایت معتبر ایرانی می توانیم پیراهن پرسپولیس را تهیه و خریداری کنیم؟

لیگ برتر فوتبال ایران چند سالی است، شاهد خودنمایی تیم بزرگ پرسپولیس تهران می باشد که یکه تاز میدان های فوتبالی ایران است. هواداران این تیم بزرگ، در گوشه و جای جای ایران پراکنده شده اند و تعداد ان ها مرز چند میلیونی را شکسته است.

اگر از هواداران پر و پا قرص این تیم هستید، حتما باید پیراهن پرسپولیس را خریداری کرده باشید، اگر هنوز اقدام به خرید لباس این تیم نکرده اید، با ما همراه باشید تا یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها برای خرید پیراهن پرسپولیس به شما معرفی کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰