9 روش عالی ساخت انواع فیلم برای رسانه های اجتماعی برای سال 2020

مدتی است که تصاویر بر چشم انداز رسانه های اجتماعی حاکم شده اند. این تعجب آور نیست زیرا آنها بلافاصله چشم را به خود جلب می کنند و بسیار جذاب تر از محتوای متن هستند. با این حال ، فیلم ها می توانند به همان اندازه موثر باشند تا مخاطبان شما را درگیر خود کنند. یک مطالعه Quintly نشان داد که اگرچه تصاویر بسیار بیشتری نسبت به فیلم ها در اینستاگرام وجود دارد ، اما فیلم ها 49٪ تعامل بیشتر از پست های تصویری را مشاهده می کنند.

واضح است ، فیلم ها می توانند درگیری های گسترده ای را در رسانه های اجتماعی انجام دهند و ممکن است به شما در دستیابی بیشتر به شما کمک کنند. حال سوال بزرگ این است - چه نوع فیلم هایی را باید ارسال کنید؟ بیایید به 9 مورد از بهترین انواع فیلم های رسانه ای اجتماعی که باید در استراتژی خود بگنجانید نگاهی بیندازیم :

معرفی 9 شیوه و موضوع تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی :

  • 1: ساخت فیلم های آموزشی
  • 2: فیلم های نسخه ی نمایشی محصول
  • 3: فیلمهای ایجاد شده توسط کاربر
  • 4: اطلاعیه ها / افشاگری ها
  • 5: مصاحبه و فیلمهای پرسش و پاسخ
  • 6: فیلم های رویداد
  • 7: فیلم های پشت صحنه
  • 8: تبلیغ پیشنهادات و پیشنهادات هیجان انگیز
  • 9: به داستانهای قابل اعتماد بگویید
  • افکار نهایی

1: ساخت فیلم های اموزشی

اگر تا به حال مشتاق به یادگیریآنلاین داشته باشید ، ممکن است دریابید که یادگیری از طریق فیلم ها بسیار آسان تر از یادگیری از طریق سایر قالب های محتوا است. به عنوان مثال ، فیلم مفصلی درباره نحوه ساخت بادبادک نسبت به مقاله ای که مراحل را توضیح می دهد ، ساده تر می تواند پردازش و درک آن را انجام دهد.

بنابراین شما یک فرصت بزرگ برای افزودن ارزش و درگیر کردن مخاطبان خود از طریق فیلم هایی که نحوه انجام کارهای خاص را نشان می دهد ، دارید. در حقیقت ، شاخص Sprout Social 2018 نشان داد که 59٪ از مصرف کنندگان به دنبال پست های اجتماعی هستند که به آنها چیزی می آموزد.

شروع به ایجاد آموزش ها و فیلم های چگونه به مخاطبان خود نشان دهید که چگونه می توانند کاری را که مربوط به صنعت شما است انجام دهند. به عنوان مثال ، برندی که محصولات پاک کننده خانگی را به فروش می رساند می تواند نکات مفیدی در مورد نحوه تمیز کردن اشیاء خاص یا مناطق خاصی از خانه ارائه دهد.

از آنجا که این برای رسانه های اجتماعی است ، باید آنها را کوتاه نگه دارید تا توجه مردم از بین نرود. اینجاست که مشکل پیدا می کند زیرا شما هنوز هم باید مطمئن شوید که اطلاعات را به وضوح انتقال می دهید تا همه بتوانند آن را درک کنند.

می توانید از Tasty الهام بگیرید ، زیرا شبکه غذا به هنر فیلم های ساخته شده با اندازه نیش و سرگرم کننده مستر می شود. آنها شامل متن درون ویدئویی هستند تا مواد و فرایندهای دخیل در تهیه ظروف دلپذیر آنها را به روشنی توضیح دهند.


2: فیلم های نسخه ی نمایشی محصول

پست های درست در رسانه های اجتماعی می توانند در تصمیمات خرید مردم تأثیر بگذارد. بنابراین قطعاً می خواهید پست هایی ایجاد کنید که به وضوح ویژگی های محصول شما را برای جلب خریداران نشان دهد. به جای اینکه فقط خود را به تصاویر محصول محدود کنید ، باید شروع به ایجاد فیلم های نمایشی محصول کنید تا برخی از ویژگی های اصلی مورد علاقه مردم را برجسته تر کنید.

می توانید یک نمای کلی از محصول را به نمایش بگذارید یا حتی ویژگی خاصی را برای هر فیلم برجسته کنید. از آنجایی که این یک فیلم غیررسمی در رسانه های اجتماعی است ، بسیار معتبرتر از یک تبلیغ ویدیویی است ، که می تواند بسیار چشمگیر و تبلیغاتی به نظر مصرف کنندگان باشد.

به عنوان مثال ببینید که چگونه لو کرتوس از ویدئوی اینستاگرام برای نشان دادن یکی از جدیدترین گلدان های برنج چدن خود استفاده کرد. در این ویدئو جاستین چاپل ، مدیر آشپزی غذا و شراب ، توضیحاتی در مورد ویژگی های محصول و چرایی آن برای پخت و پز برنج مناسب است.


3: فیلمهای ایجاد شده توسط کاربر

اگر فیلم های رسانه های اجتماعی بسیار تأثیرگذار هستند ، چرا همه آنها را خلق نمی کنند؟ این امر عمدتاً به این دلیل است که ایجاد فیلم برای رسانه های اجتماعی بسیار وقت گیر است. فقط گرفتن فیلم کافی نیست؛ همچنین باید متناسب با هویت برند و بستر اجتماعی خود ، آنها را ویرایش کنید. کل فرآیند در برخی موارد ممکن است روزها طول بکشد.

بنابراین به جای به اشتراک گذاشتن فیلم های اصلی ایجاد شده با نام تجاری هر بار ، می توانید از مشتریان خود کمک بگیرید. با به اشتراک گذاشتن برخی از فیلم های خود ، طرفداران وفادار خود را درگیر استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی خود کنید. اگر یک برند مستقر هستید ، احتمالاً قبلاً یک تن از افراد با ایجاد محتوای باکیفیت و با کیفیت از برند خود استفاده می کنید.

علاوه بر درگیر کردن طرفداران خود با محتوای تازه ، به اشتراک گذاری فیلم های ایجاد شده توسط کاربر این امکان را به شما می دهد تا قدردانی خود را از وفاداری آنها نشان دهید. این حتی ممکن است افراد بیشتری را به ایجاد محتوا برای برند شما ترغیب کند.

به عنوان مثال ، Huda Kattan مرتباً طرفداران خود را به چالش می کشد تا با استفاده از محصولات زیبایی Huda Beauty آرایش مضمون ایجاد کنند. او سپس این فیلم های هوادار را در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.


4: اطلاعیه ها / افشاگری ها

رسانه های اجتماعی همچنین یک بستر عالی برای به روزرسانی طرفداران شما با جدیدترین محصولات و ویژگی های برند شما است. در فهرست اجتماعی Sprout که قبلاً ذکر شده است ، 60٪ از مصرف کنندگان می خواهند پست هایی را مشاهده کنند که محصولات یا خدمات جدید را به نمایش می گذارد. بنابراین می توانید فیلم ها را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعیه ها و افشای محصولات جدید شروع کنید.

به جای اینکه اعلام عمومی کنید ، می توانید با افزودن عناصر سرگرم کننده به فیلم ، چیزهای جالب و جذاب را حفظ کنید. شاید بتوانید رنگ ها و فونت های سرگرم کننده ای را اضافه کنید ، پیچیدگی خلاقانه ای را در ویژگی های محصول خود قرار دهید ، گرافیکی چشم نواز و سایر موارد را نیز در بر بگیرید.

به عنوان مثال ببینید که چگونه Everlane مجموعه جدید لباس خود را برای مردان با گرافیک جذاب فاش کرده است که برخی از جزئیات این مجموعه را برجسته می کند.


5: مصاحبه و فیلمهای پرسش و پاسخ

فیلم های مصاحبه و پرسش و پاسخ یکی دیگر از قالب های ویدئویی عالی برای جذب مخاطب در ضمن برآورده کردن نیازهای اطلاعاتی آنها است. شما می توانید ویدیوهایی بسازید که در آن با صنعت فکر می کنید رهبران و تأثیر گذاران ، اعضای تیم یا حتی مشتریان. در حالی که می توانید سؤالات را خودتان تهیه کنید ، می توانید با جمع آوری سوالات آنها طرفداران خود را بیشتر درگیر کنید.

می توانید از قبل اعلامیه کنید و سوالات آنها را از طریق رسانه های اجتماعی جمع کنید. سپس آن سؤالات را کامپایل و دامپزشک کنید تا ببینید کدام یک از موضوعات یا موضوع شما مناسب است.

علاوه بر مصاحبه با افراد دیگر ، می توانید یک سؤال سؤال و پاسخ را نیز بخوانید که به سؤالات پرسنل مخاطب خود بپردازید. در حالی که می توانید جلسه را از پیش ضبط کنید ، می توانید با فیلم های زنده نیز آزمایش کنید. این به شما امکان می دهد ارتباط مستقیمی با مخاطبان برقرار کنید زیرا در حال انجام گفتگو با آنها در زمان واقعی هستید.

مانند اوراکل ، شما حتی می توانید ویدیوهایی بسازید که یک جلسه گپ گاه به گاه (در عین حال آموزنده) بین دو یا چند نفر را نشان می دهد. ایده این است که مبادله ای از ایده ها و عقاید را به نمایش بگذاریم تا به مخاطب افزوده شود.


6: فیلم های رویداد

شما معمولاً برای ایجاد ترس مخاطبان از گم شدن مطلب ، پست هایی را در مورد رویداد خود به اشتراک می گذارید. با این حال ، تصاویر و پست های متنی همیشه کافی نیستند تا واقعاً هیجان در هوا و انرژی موردعلاقه خود را به نمایش بگذارند. فیلم ها برای این امر بسیار مؤثرتر هستند ، زیرا تصویر واقعی تری از واقعیت جذاب بودن این رویداد به مخاطب می دهند.

اگر می خواهید کل این رویداد را پخش کنید ، فیلم های زنده ایده آل هستند زیرا به طور واقعی جلوه می دهد از آنچه اتفاق می افتد. با این وجود ، ممکن است همیشه زنده ماندن در طول رویداد ممکن نباشد. در عین حال ، مردم همیشه وقت و حوصله تماشای یک فیلم کامل با طول 30 دقیقه را ندارند.

بهترین راه حل در اینجا ایجاد فیلم های تیزر است که بیت ها و بخش هایی از این رویداد را مانند Dyson در توییت زیر انجام داده است. سپس می توانید بخش های کوچکی از این رویداد را در فیلم های کوتاه تر در YouTube بارگذاری کنید و آنها را از طریق سایر سیستم عامل های اجتماعی تبلیغ کنید.


7: فیلم های پشت صحنه

با استفاده از فیلمهای معتبر و جذاب فیلم های پشت صحنه ، به مردم نگاهی بیندازید که در پشت صحنه چیست. این فیلم ها برای نمایش فرهنگ شرکت شما و به رسمیت شناختن افراد پشت نام تجاری شما مناسب هستند . به عبارت دیگر ، آنها می توانند به شما در انسانی سازی برند کمک کنند تا اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و ارتباط شما را با مخاطب تقویت کند.

شما می توانید در رویدادی که بخشی از آن هستید ، تورهای اداری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید و آنها را به پشت صحنه برسانید. شما همچنین می توانید کارمندان خود را در عمل یا حتی فرایند تولید محصولات خود به آنها نشان دهید.

در اینجا یک نمونه عالی از دی گورنای ، نام تجاری ای که کاغذ دیواری و پارچه نقاشی شده با دست را می فروشد ، آورده شده است. آنها ویدئویی کوتاه دلنشین از یکی از تصاویر پس زمینه خود را در حال نقاشی منتشر کردند.


8: تبلیغ و پیشنهادات هیجان انگیز

طبق مطالعه قبلاً Sprout Social ، که قبلاً ذکر شده است ، مصرف کنندگان بیشترین علاقه را به دیدن پست های رسانه های اجتماعی در مورد تخفیف یا فروش دارند. ممکن است در حال حاضر برای ارتقا آخرین پیشنهادات و معاملات خود ، گرافیک اصلی ایجاد کنید ، اما می توانید با اعلام اولیه از طریق ویدیو ، یک قدم جلوتر بروید. سپس می توانید از تصاویر اصلی برای ادامه تبلیغات در روزهای بعد استفاده کنید.

در حالت ایده آل ، شما باید گرافیک چشمگیر و ویدیویی جذاب و موزیک بالا بکشید تا مردم از فروش آن هیجان زده شوند. ببینید که چگونه MISSGUIDED 20٪ تخفیف پرداخت روزانه خود را از طریق یک فیلم کوتاه اینستاگرام اعلام کرد.

https://www.instagram.com/p/B26KnP6jtE7/

همانطور که از این مثال می بینید ، حتی نیازی به فیلمبرداری جدید برای این اعلامیه فروش نیست. می توانید برخی از عکسهای محصول خود را کنار هم قرار داده و آنها را به همراه گرافیک و موسیقی مناسب به یک مونتاژ ویدیویی تبدیل کنید.


9: به داستانهای قابل اعتماد بگویید

همچنین می توانید از فیلم های رسانه های اجتماعی برای گفتن داستانی استفاده کنید که مشتریان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. داستان باید حول محور برند شما و / یا محصولات و خدمات شما باشد یا به طریقی یا دیگری به آنها مربوط باشد. به عنوان مثال می توانید داستانهای مشتری یا داستانهای تأثیرگذار در صنعت را به نمایش بگذارید.

مثال عالی این است که چگونه Mailchimp یک سری ویدیو متحرک را بر روی داستانهای قابل اعتماد با عنوان "Monologue Outer" ایجاد کرده است.


نتیجه گیری :

این ایده های ویدئویی در رسانه های اجتماعی می توانند به شما در رسیدن به ایده های درخشان و محتوای جدید برای استراتژی رسانه اجتماعی خود کمک کنند. برای تقویت تلاشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی و درگیر کردن مخاطبان خود ، از مثالها و نکات فوق بیشترین استفاده را ببرید.