بانک مشاغل ایران

دایرکتوری فروشگاه های شهری و صنایع و کارخانه های ایران همراه با شماره موبایل و تلگرام مدیران و ادرس پستی به تفکیک کل کشور و گروه شغلی با تست رایگان

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

آشنایی با لوکوربوزیه (بخش 2)

لوکوربوزیه

لوکوربوزیه (۲۷ آگوست ۱۹۶۵–۶ اکتبر ۱۸۸۷)، اسم مستعار چارلز ادوارد ژان نرت گریس است. او یک معمار معروف بود که با سبکی که امروزه سبک بین المللی نامیده می شود به همراهی لودویگ میس واندر روهه، والتر گروپیوس و تئو وان داربورگ کار می کرد. او همچنین در طراحی مبلمان دستی داشت.

لوکوربوزیه در لشودفوند (La Chaux-de-Fonds)، شهر کوچکی در شمال غربی سوئیس، در نزدیکی مرز فرانسه متولد شد. لوکوربوزیه علاقه ی زیادی به هنرهای بصری داشت و نزد شخصی به نام چارلز لپلاتنیه، که معلم یک مدرسه ی هنرهای زیبای محلی بود و خود در بوداپست و پاریس درس خوانده بود، به آموختن مبانی هنر پرداخت.

موافقین ۰ مخالفین ۰

شرایط آب و هوایی برای کاشت نهال بادام چگونه است؟

برای به دست آوردن درخت بادام، کاشت نهال بادام آسان تر و کم خطرتر از کاشت بذر است. درختان بادام نوعی درخت هستند که آلودگی ندارند. کاشت حداقل دو درخت در کنار هم ضروری است، عسل می تواند آلودگی درختان بادام را تسهیل کند. در زیر شرایط کاشت و آب و هوای مناسب درختان بادام را در نظر می گیریم.

اگر نیاز به کسب اطلاعات تخصصی تر در زمینه نهال و کاشت آن دارید پیشنهاد میکنیم به وبسایت تخصصی اکین نهال مراجه کنید. در ادرس زیر اطلاعات کامل و انواع ارقام نهال بادام اورده شده است.

https://akinnahal.com/product-category/نهال-بادام/

موافقین ۰ مخالفین ۰