تقریبا همه خانمها دوست دارند در فصل تابستان راحت و خنک لباس بپوشند، شما چطور؟ یکی از این لباسهای خنک و شیک، شومیزهای حریر و یا تونیک تابستانه حریر است. امسال رنگهای پاستلی یعنی رنگهای ملایم و روشن مثل صورتی روشن، هلویی، لیمویی و کاراملی بیشتر مد هستند و در تونیکهای تابستانه نیز بیشتر به کار میروند. البته طرح های گلدار و کار شده نیز همیشه زیبایی و جذابیت خود را حفظ می کنند و هرگز از مد نمیافتند. در ادامه با جدیدترین مدلهای روز این لباس راحت آشنا میشوید.

چرا تونیک را با پارچه حریر تولید میکنند؟ پارچه حریر نوعی پارچه ابریشمی نازک است که سبک و ظریف بوده و میتواند در قالب تونیک تابستانه به کار رود و با به همراه آوردن خنکی، شما را از گرمازدگی و عرق سوز شدن در امان نگه دارد. شما کدام مدل از تونیکها را بیشتر دوست دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در پایان همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. پیشنهاد میکنیم ۱۷ مدل شومیز حریر طرح دار را نیز در انگیزه مشاهده کنید و برای خرید ایده بگیرید.

چرا که تونیک نخی علاوه بر خنکی، به علت طول بلندش یک جنبه مذهبی در میان فرهنگها نیز دارد. تونیک نخی دخترانه مناسب چه شرایطی است؟ فصل تابستان مناسبترین زمان به منظور پوشیدن تونیک نخی دخترانه است. خوشبختانه در کمد هر دختری حداقل یک تونیک اسپرت دخترانه پیدا میشود. با این حال ممکن است برایتان سوال شود که تونیک اسپرت را در چه زمان و شرایطی میتوانید بپوشید؟ اگر میخواهید در مهمانیهای غیر رسمی و دوستانه یک استایل شیک و متفاوت داشته باشید یا یک لباس پوشیده بپوشید، تونیک اسپرت نخی یک گزینه مناسب است.

افرادی که اندام سیبی شکل دارند، شکم، پهلو، بازو و سینه پری دارند و شانههایشان پهن است. به بیان دیگر این افراد بالا تنه پری دارند اما پاهای لاغرتری نسبت به بالا تنه دارند. اگر اندام سیبی شکل دارید، قید تونیک تاپی را بزنید. این گونه تونیکها اندام شما را نافرم و بزرگ نشان میدهد. بنابراین بهترین مدل تونیک اسپرت برای این مدل اندام، تونیک آستین بلند است که یقه هشت دارد و طولش به نسبت به تونیکهای دیگر کوتاهتر است.

تونیک یک لباس بلند است که معمولا تا بالای زانو را میپوشاند و بین خانمها، خصوصا دختران جوان از محبوبیت ویژهای برخوردار است. از مدلهای پرطرفدار تونیک دخترانه میتوان به تونیک نخی گلدار، تونیک نخی اسپرت، تونیک جین، تونیک نخی هندی یا سنتی و تونیک نخی چهارخانه اشاره کرد. تونیک نخی زیبای دخترانه در عین شیک بودن، مناسب زمانی است که میخواهید لباس پوشیده و اسپرت بپوشید یا استایل متفاوتی داشته باشید. جالب است بدانید اولین تونیک را مردان و زنان روم باستان در قرن سوم پیش از میلاد پوشیدند، با این حال تونیک جایگاه ویژهای در فشن این روزها دارد.

معمولا این مدل تونیک اسپرت چهارخانه بر خلاف بیشتر مدلهای تونیک یقه دارد و با کفش آلاستار یا کتانی میپوشند. در فصلهای سرد این مدل تونیک را زیر مانتو یا کاپشن میپوشند و در فصل تابستان و بهار به عنوان مانتو میپوشند. رنگهای معمول تونیک چهارخانه دخترانه قرمز، آبی، قهوهای و مشکی است که شما میتوانید این مدل تونیک نخی را با شلوار جین سرمه یا تیره و شلوار پارچهای مشکی سِت کنید. تونیک نخی در کمد هر خانمی پیدا میشود، با این حال اگر هنگام خرید به فرم اندامتان دقت نکنید، ممکن است این لباس در کمدتان خاک بخورد و شما دیگر سراغ تونیک اسپرت نروید.

معمولا رنگ پلیوری که در فصلهای سر به تن میکنند، خنثی و تیره است. با این حال رنگ تونیک به سلیقه و رنگ لباس رویه شما بستگی دارد. تفاوت این تونیکهای آستین بلند در شکل آستین است. یکی از آستینهای پرطرفدار، آستین کلوش یا آزاد است. این نوع آستین از قسمت بازو جذب است و نزدیک به مچ آزاد میشود. همچنین اگر میخواهید از آستین راسته و سه ربع استفاده کنید، یک طرح و رنگ مناسب، استایل شما را جذاب میکند.