خدای من ، وقتی در جستجوی موتورهای جستجو هستید می توانید پیدا کنید.آنچه در زیر می آید ، یک نسخه داستانی از گزیده ای از گفتگوی انجمن است که ما هنگام جستجوی عبارت “فروش انعطاف پذیر” کشف کردیم.توجه: برای محافظت از هویت افراد درگیر ، گفتگو را به صورت داستانی ترجمه کردیم اما با نیت اصلی که در سایت تالار اتفاق افتاده صادقانه مانده ایم ، فروش آن بسیار دشوار است.جیک این سؤال را در سال 2008 به انجمن رمز و راز ارسال کردسلام ، من علاقه مندم که اطلاعات بیشتری در مورد نسخه فروش که ممکن است “فروش انعطاف پذیر” نامیده شود ، کسب کنم. “من در مورد آن کنجکاو هستم. آیا فکر می کنید وقتی کلاهبرداری های تجاری را که همه ما از متخصصان متقاعد کننده در رانندگی به چالش کشیدیم ، چشم پوشی کنید ، موثر است؟ گاهی اوقات می خواهم مطمئن شوم که خوانندگان احساس نمی کنند که کار می کنند یا” فشار می آورند “. برای خریدن چیزی.مک پاسخ می دهد:“این یک فروش ناچیز است” – حساس. لنگ است. او به جایی نخواهد رفت.منظور من این است که شما نمی خواهید نسخه خود را در گلوی خوانندگان خود بچسبانید و مانند یک خوک واقعی ،…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 19, 2020

مشاهده مطلب در کانال