بازاریابان در سراسر جهان برای افزایش فروش از ماشین های پاسخ دهنده پیگیری استفاده می کنند. با این حال ، بسیاری برای نوشتن یک سری پیام قانع کننده تلاش می کنند. اجازه ندهید که این امر مانع سهم سود شما شود! این دستورالعمل ها را چاپ و دنبال کنید؛ به زودی درخشان دنبال خواهیم کرد.(نمونه هایی از این مقاله از محصول داستانی “کود سبز چمن باغ” استفاده می کند. هرگونه شباهتی با محصولات واقعی یا ناخواسته.)اولین پیام – مزایای بزرگ:بسیاری از فروش های این سریال پس از اولین پیام دنبال می شوند. این پیام را کوتاه نگه دارید. برای تجسم بخش بزرگی از بزرگترین مزایای شما فقط باید 500 کلمه استفاده کنید. به عنوان مثال ، بخشی از اولین نامه کود سبز چمن باغ شاید:“باغ بارور: کود باغ سبز تنها در دو هفته به شما یک باغ سبز می دهد! چگالی تا 50٪ افزایش می یابد … ““بیشتر قهوه ای: تماشای باغ خود را به 3-5 رنگ از سایه های سبزتر با درمان های منظم دریافت کنید.پیام 2 – ایجاد نیاز:از پیام دوم خود برای توضیح دلیل ضروری بودن محصول خود استفاده کنید. ابتدا وضعیتی را که منجر به نیاز به محصول شما می شود ، روشن کنید.سپس نشان دهید…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 19, 2020

مشاهده مطلب در کانال