من چند ماه پیش وبلاگ اتمی Blogging Alvin Fangs را خریداری کردم و هرگز نتوانستم به آن دست یابم زیرا چیزهای دیگری داشتم.با رشد تیم و شغل ما ، برقراری گروهی روزانه یک میلیون بار تماس برقرار می کند و یا دقیقاً همان سؤال را 10 بار در روز انجام می دهد تماس های فردی بهترین راه برای کمک به مردم یا بهترین راه برای خدمت به تیم من نبود.بنابراین ، به دلیل ضرورت شدید ، لازم داشتم این وبلاگ را به عنوان مکانی برای اعزام افراد جدید برای آموزش و داشتن اطلاعاتی برای ایجاد موفقیت در این امر در میان چیزهای دیگر ایجاد کنم. به این ترتیب همه فرصت یکسانی برای یادگیری و رشد دارند.اول از همه ، بگذارید آنچه را که نتوانستم بیش از این محصول تحمل کنم ، برای شما تعریف کنم. لهجه جسورانه. من فکر می کنم آلوین فن از سنگاپور است و لهجه آن بسیار سنگین است زیرا قسمت هایی وجود داشت که من فقط باید 2-3 بار یک حرف را تکرار کنم تا مطمئن شوم که می فهمیدم چه می گویم. اما آنقدر بد نبود که نفهمیدم خیلی آزار دهنده است.اوه و او در مورد آزار دهنده صحبت می کند. هنگامی که من برای…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 19, 2020

مشاهده مطلب در کانال