چند بار به یک کانال موفقیت آمیز در YouTube نگاه کرده اید و تعجب کرده اید که از چه تعداد مشترک مشترک هستید؟ و در مورد بیشتر کانال های بزرگ و شناخته شده ، این ارزشش را دارد. بیشتر این کانال ها سال ها را صرف پیگیری خود و تولید بسیاری از فیلم های با کیفیت بالا کردند. اما در چند مورد ، ارزش تشویق ندارد. برخی کانال های YouTube در مورد مشترکین جعلی YouTube شهرت کسب کرده اند.اگر می خواهید برای اهداف بازاریابی با یک کانال کار کنید ، بینندگان واقعی می خواهید. همین مورد در مورد کانالهایی که با آنها مستقیماً برای بازاریابی مؤثر قرارداد دارید نیز صدق می کند ، همانطور که در مورد کانالهایی که تبلیغات پولی ظاهر می شود نیز وجود دارد. در حالت دوم ، به گوگل می پردازد انتظار داشته باشد که تبلیغات شما را بر روی فیلم هایی که تماشاگران واقعی تماشا می کنند ، قرار می دهد ، و نه در فیلم های موجود فقط برای دستکاری در سیستم.این موضوع به همان اندازه برای صاحبان کانال YouTube مهم است به اندازه مارک هایی که به دنبال بازاریابی YouTube هستند. شما نمی خواهید خود را بی اعتبار کنید زیرا به افراد جعلی…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 20, 2020

مشاهده مطلب در کانال