وقتی ایمیلی دریافت کردم که از من دعوت شد تا فیلم سریع مارک جوینر را در کتاب او که هنوز منتشر نشده است تماشا کنم – بازاریابی یکپارچه ، من به شک و تردید مشکوک شدم. ادغام بازاریابی شبیه کلمه کلیدی دیگری برای بازاریابی اینترنتی بود و من برای کلمه وزوز دیگری که مفید نیست آماده شدم.اگر برای هر مدت زمانی از اینترنت استفاده کرده اید ، با من موافق هستید که آنچه اکنون جامعه بازاریابی آنلاین به آن احتیاج دارد یکی دیگر از این موارد نیست. با این حال ، به دلیل نام پشت کتاب ، تصمیم گرفتم آن را بررسی کنم. این برنامه رایگان بود ، بنابراین فهمیدم که اگر دوست ندارم زیاد از دست نمی دهم.اما با دانستن برخی از کارهایی که مارک جونر در گذشته انجام داده است ، من پس از ارسال نام و آدرس ایمیل خود ، به صفحه بارگیری رسیدم. در ابتدا ، من فقط به صفحه آن نگاه می کردم ، اما به محض خواندن صفحه اول ، خیلی سریع به گفتگو کشیدم. او به سرعت 49 صفحه کامل را چاپ کرد و برای خوردن آن تصمیم گرفت ، که همان چیزی است که پیدا کردم.به نظر من گرفتن تعرفه مستقیم و…

تاریخ انتشار مطلب : می 25, 2020

مشاهده مطلب در کانال