کولرگازی 30000 اجنرال یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار کولرهای مدل اجنرال می باشد. محبوبیت این برند در ایران به دلیل دوام و کارایی فوق العاده این نوع کولر گازی خواهد بود.

یکی از ابزاری که در روزهای گرم تابستان به کمک انسان ها آمده است. سیستم های تهویه هوا بودند، انواع مختلفی از تهویه هوا وجود دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کولرگازی 30000 اجنرال به ما بپیوندید.

معرفی کلی از کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال:

کولرگازی ۳۰۰۰۰ اجنرال دارای رده مصرف انرژی A+++ می باشد و همچنین برای تهویه اتاقها و سالنها تا 100 متر نیز مناسب است. این کولر گازی در انواع مختلف دیواری، پنجره ای و غیره ساخته شده و عرضه می شود. کولرگازی ۳۰۰۰۰ اجنرال از جدیدترین فن آوری های روز دنیا استفاده می کند و این تهویه هوا را در تمام شرایط آب و هوایی بسیار بادوام می کند. اگر به دنبال تهویه مطبوع با بهترین کیفیت، کمترین مصرف و کمترین قیمت هستید، بهتر است دستگاه تهویه هوای 30000 اجنرال را در اولویت خرید خود قرار دهید.

ویژگی ها و مشخصات کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال!؟

در این بخش به ویژگی های موجود در کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال پرداخته تا با عملکرد آن آشنا شوید.

سیستم اینورتر:

وجود سیستم اینورتر در کولر گازی اجنرال 30000 دی سی اینورتر باعث شده است که میزان مصرف انرژی آن از سایر تهویه های مطبوع کمتر باشد و بدون نیاز به خاموش کردن تهویه کمپرسور بدون مصرف برق کار می کند. با این ویژگی حدود 60٪ مصرف انرژی توسط سیستم تهویه هوا کاهش می یابد. با کاهش مصرف انرژی قطعاً شاهد کاهش در هزینه های مصرفی و دوام موتور خواهیم بود.

فین های طلایی:

در کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال لایه ای از اپوکسی طلایی را روی بدنه مشاهده می کنیم که از فرسایش و زنگ زدگی بدنه جلوگیری می کند. وجود این ویژگی در سیستم تهویه هوا باعث می شود که در مقابل درجه حرارت های زیاد دوام داشته باشد و همچنین باعث ایجاد تبادل گرما در سیستم تهویه هوا می شود.

حالت خواب:

ممکن است بدانید که دمای بدن در هنگام خواب تغییر می کند. اگر می خواهید تمام ساعات خواب در مقابل تهویه هوا بخوابید، مطمئناً با سردرد و درد بدن از خواب بیدار خواهید شد. اما در کولر گازی 30000 اجنرال، این مشکل را نخواهیم داشت. هنگام خواب، تهویه هوا را روی Good Sleep قرار دهید تا دمای ثابت برای شما تنظیم شود و از مصرف برق جلوگیری کند.

از دیگر امکانات کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صدای کم

خنک کردن در کوتاه ترین زمان

ایجاد جریان هوا در هر چهار طرف اتاق یا خانه

سیستم اسمارت

پرتاب ۲۰ متری باد

تمییز کنندگی خودکار

فیلتر ضد باکتری

استفاده از گاز مبرد R410A

رطوبت گیری سالم

موتور کم مصرف

قابلیت با باد گرم

پنج سال گارانتی

دارای عمل کرد سرد و گرم

سخن پایانی:

شما همیشه و همه جا تعریف مارک اجنرال را شنیده اید. اجنرال با بهترین کیفیت و کارایی و همچنین دوام در بین رقبای خود توانست به محبوب ترین برند تبدیل شود. کیفیت، راندمان، موتور قدرتمند، قیمت مناسب و مصرف کم از مزایای دستگاه تهویه هوای 30000 اجنرال است و آن را به یک انتخاب عاقلانه و مناسب تبدیل کرده است.

 

سایت هدف:

https://www.diigo.com/item/note/6yfji/4kbm?k=45b5a02b0fa69d3db886c3a8b08307b5