مسیرهای تبدیل بازاریابی سفر خریدار را با مارک شما مشخص می کند. از لحظه ای که آنها برای اولین بار در مورد نام تجاری شما می شنوند ، خریدار از تعامل بسیاری با برند عبور می کند.و ، مسیرهای بازاریابی مراحل مختلف سفر مشتری را تعریف و تعریف کنید تا به شما در راه صحیح رسیدن به آنها کمک کند. از آن به عنوان نقشه راه فکر کنید که از نقطه A به نقطه B منتهی شود. فقط ، نقطه A اولین تعامل است و نقطه B یک خرید است.این قیف نامیده می شود زیرا با حرکت در این مسیر ، تعداد افراد کم می شود. بنابراین افراد زیادی هستند که نام تجاری شما را می شناسند ، اما تنها بخش کمی از آنها برای خرید می روند. پس از درک نقاط مختلف تماس با مصرف کننده ، می دانید چه موقع و چگونه می توانید افراد را در مراحل مختلف قیف هدف قرار دهید.:مسیر اصلی بازاریابی – AIDA را درک کنیدسرکوب اصلی بازاریابی ، که اغلب برای توضیح مفهوم استفاده می شود ، مدل AIDA است. این سفر مشتری را به چهار مرحله مختلف…

تاریخ انتشار مطلب : می 21, 2020

مشاهده مطلب در کانال