در این مقاله در مورد تکنیک های پیشرفته بازاریابی تعمیر انتقال از جمله رتبه بندی Google Places ، مدیریت بد اظهارنظر ، تبلیغات در استفاده از قطعات خودرو ، بازاریابی کارت هدیه ، فیلم های YouTube ، وب سایت های تلفن همراه ، صفحات فرود Google AdWords ، پیام های متنی برای مشتریان و پیوند دادن صحبت خواهم کرد. AdWords در Analytics.ابتدا Google Places. مرحله 1: آیا هنوز ادعای لیست Google Places را دارید؟ اگر این کار را نکنید ، باید لیست مکان های خود را با Google بررسی کنید. اکنون زمان بهبود است. روش های زیادی برای بهبود صفحه شما وجود دارد ، اما مهمترین چیز این است که همه چیز را به طور کامل پر کنید. اطمینان حاصل کنید که توضیحی در مورد کلیه خدمات خود دارید ، مخصوصاً اگر تعمیرات عمومی را نیز انجام دهید. تمام این کلمات کلیدی را مانند ترمزها ، تعمیر موتور و تهویه هوا در آنجا قرار دهید. عکس ها نیز مهم هستند – اگر تصاویر و تصاویر با کیفیت بالا برای فروشگاه و تیم خود دارید ، حتما آن تصاویر را در آنجا اضافه کنید. اگر ویدیوی آنلاین دارید ، کانال YouTube خود را وصل کنید. همچنین اگر Google اشتباه است ،…

تاریخ انتشار مطلب : می 22, 2020

مشاهده مطلب در کانال