من از موضوعی که اخیراً با عنوان “چگونه بهینه سازی B2B پرداخت به ازای هر کلیک را فقط در 4 ساعت در هفته (قسمت 1) توسط جان میلر از Marketo بهینه کنید ، متحیر شدم.آنچه برای من جالب بود اطلاعاتی درمورد تبلیغات با هر کلیک نبود ، اما این ایده که 4 ساعت در هفته یک زمان صرفه جویی در وقت است! من هر روز با شرکت های کوچک و متوسط ​​کانکتیکات صحبت می کنم و از آنچه می شنوم هیچ کس در هفته 4 ساعت اضافی برای اجرای برنامه پرداخت به ازای هر کلیک ندارد. بیشتر اوقات می شنوم ، “ما واقعاً نیاز به بروزرسانی سایت داریم اما نمی توانیم زمان را پیدا کنیم.”اکنون اشتباه نکنید ، فکر می کنم شرکت های کوچک و متوسط ​​B2B با تمرکز بیشتر روی استراتژی بازاریابی اینترنتی خود ، آن را از دست ندهند ، اما مطالعه MarketingSherpa نشان داده است که بزرگترین مانع برای شرکتهای بهینه سازی شده B2B محدودیت های زمانی و منابع داخلی است.شرکت های B2C ساعتهای زیادی را صرف بازاریابی (و $ $) در وبلاگ نویسی ، بازاریابی سیار و بازاریابی اجتماعی می کنند تا بتوانند از ترافیکی بالا اما شرکت های مختلف B2B استفاده کنند. جان میلر به…

تاریخ انتشار مطلب : می 22, 2020

مشاهده مطلب در کانال