به بیان ساده تر ، یک استراتژی بازاریابی آنلاین ویروسی ، دو برابر یا دو برابر کردن تعداد بالقوه یا مشترکان یا مشتریانی است که تعداد معدودی از افرادی که قبلاً با آنها ارتباط برقرار کرده اید ، هستند. اصل تأثیرگذار در پشت این مفهوم ، قدرت کلمه دهان است.در حال حاضر ، این استراتژی است که دائماً توسط بسیاری از بازاریابان آنلاین مورد آزمایش قرار می گیرد. همه آنها در تلاشند تا کاری را که Hotmail انجام داده است تکرار کنند. برای کسانی که هنوز آن را نمی دانند ، Hotmail را می توان یکی از پیشگامان بازاریابی ویروسی قلمداد کرد.کاری که Hotmail انجام داد بسیار ساده بود – در زمانی که همه موارد موجود در شبکه جهانی وب قیمت مخصوصاً دسترسی به یک سرور ایمیلی ایمن داشته باشد ، به حساب های ایمیل عمومی رایگان داده شد. Hotmail یک پیشنهاد ایمیل رایگان را اعلام کرده است. حدود 100 نفر بلافاصله از آن بهره مند شدند.اما به دلیل پیوند بسیار کمی که در انتهای هر ایمیل رایگان Hotmail وجود دارد ، این تعداد به راحتی به بیش از ده برابر افزایش یافت – پیوندی که هر کس دیگری که می خواهد از خدمات ایمیل رایگان استفاده کند ، می…
تاریخ انتشار مطلب : می 22, 2020