وقتی صاحبان وب سایت به دنبال یک استراتژی تجاری اثبات شده برای جذب بازدید کنندگان مربوط به سایت خود هستند ، معمولاً با این سؤال روبرو می شوند ، آیا آنها باید از روشهای تبلیغاتی CPP یا CPA استفاده کنند؟ در حقیقت ، رشد شرکتهای بازاریابی CPA نشان می دهد که این نوع ترافیک و تولید سرب در طولانی مدت پرداخت می شود و پیشنهادات خوبی در بازار وجود دارد و برخی دیگر از کارشناسان می گویند که این بیش از حد است و شرکت ها باید به صورت آنلاین به تبلیغات CPP بازگردند. اول از همه ، نویسندگان می خواهند این دو اصطلاح را در بازاریابی اینترنتی تعریف کنند ، سپس تفاوتهای مرتبط با بحث را برجسته کنند: CPP در مقابل CPA در تبلیغات.آگهی CPP چیست؟
CPP به طور عمده به هزینه هزینه در هر نقطه ارزیابی اشاره دارد. به این ترتیب تبلیغ کننده فضای تبلیغی را خریداری می کند و هزینه آن تعیین می شود که هزینه دستیابی به یک درصد از مخاطبان باشد. قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی آنلاین CPP ، نیاز به جستجوی یک مجری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آمار کاربران است. لازم است بررسی کنید که آیا افرادی که از سایت…
تاریخ انتشار مطلب : می 22, 2020