عناصر منحصر به فرد لازم برای رتبه بندی صحیح در مشاغل مبتنی بر خدمات در موتورهای جستجو.در حالی که چند ملیتی بزرگ از استراتژی های سئو برای جلب مشتری و مشتری از سراسر جهان استفاده می کنند ، یک شرکت کوچک که فقط در منطقه جغرافیایی خود با مشتری سرو کار دارد فقط مشتریان بالقوه محلی را می خواهد.در این مقاله ، اگر یکی از این شرکت های کوچک باشید و سعی کنید بینش خود را با مشتریان محلی انجام دهید ، در مورد استراتژی سئو باید مورد استفاده قرار گیرد.1. وب سایت شمابه وب سایت خود نگاه کنید و ببینید که می توانید شغل خود را در کجا قرار دهید و چه کسی خدمات خود را ارائه می دهد.منطقه هدف باید در کپی صفحه اصلی و صفحه تماس شما ، و همچنین در پیوست ذکر شود. حتی می توانید آن را در نام کسب و کار یا آدرس اینترنتی شخصی خود گنجانید.ایده البته این است که اطمینان حاصل کنید که وقتی شخصی به وب سایت شما می آید و به دنبال آنچه شما پیشنهاد می کنید ، او همچنین تأیید می کند که شما در حال خدمت به منطقه خود هستید.این شرایط را در داده های META خود نیز…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 8, 2020

مشاهده مطلب در کانال