از اهمیت مدیریت شهرت آنلاین هرگز نباید غافل شد. در اینجا چرا نمی توان نادیده گرفت. مدیریت شهرت آنلاین شما یک جنبه اساسی از حضور موفق آنلاین در دنیای امروز است.به دلیل فوری و گسترده بودن اینترنت ، نظارت بر آنچه گفته می شود در مورد هتل و خدمات مرتبط با آن بسیار مهم است. این یک واقعیت تأسف آور است ، اما این واقعیت که به طور کلی ، مشتریانی که از خدمات شما ناراضی هستند ، بیشترین اطمینان را در مورد تجربیات خود دارند.بدترین وضعیت ممکن زمانی است که مشتری بالقوه شما را به صورت آنلاین جستجو کند و با یک سری نظرات منفی بی پاسخ روبرو شود. چنین اظهارنظرهایی که پاسخ های کمبود آنچه گفته شده را تقویت می کند ، منجر به تصویربرداری منفی از نگرش شما به مشتریان می شود – اینکه شما بی کفایت ، ناراحت کننده و در بدترین حالت ، به سادگی متکبر هستید! بنابراین پیروی از آنچه گفته شده در مورد هتل شما بسیار مهم است. در حقیقت ، پاسخ دادن به نظرات منفی فرصتی عالی برای تغییر برداشت های منفی به خیر است.با ظهور بسیاری از سایت های بررسی مانند Trip Advisor ، Travago و raahi.com ، ابراز نظرات خود…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 8, 2020