هزینه بازاریابی رویه (CPA) فرصتی درآمدی برای بازاریابی اینترنتی است که بسیار شبیه به بازاریابی وابسته است. تفاوت بین بازاریابی کمیسیون و بازاریابی CPA در این واقعیت است که شبکه های CPA هر بار که کاربر روی پیوند شما کلیک می کند به شما پرداخت می کند – مانند پر کردن آدرس ایمیل وی ، ثبت نام در یک سایت فرود ، یا بارگیری و نصب برنامه ای روی تلفن وی.مراحل مورد نیاز برای استفاده از برنامه های CPA به برنامه خاص بستگی دارد ، اما برخلاف بازاریابی وابسته ، برنامه های CPA نیاز به خرید واقعی ندارند. این بدان معناست که سودآوری از برنامه های CPA بسیار آسان تر است زیرا کاربران فقط باید یک اقدام خاص را انجام دهند و پس از آن شما دریافت می کنید. با بازاریابی کمیسیون ، کاربر باید قبل از پرداخت هزینه ، کالا را خریداری و هزینه یک محصول / خدمات را بپردازد.این تنها یکی از مزایای بازاریابی CPA نسبت به بازاریابی وابسته است. همچنین تبدیل کاربران با نرم افزار CPA آسان است زیرا این برنامه ها معمولاً به علایق جهانی مربوط می شود – مانند “برنده شدن با آیفون 6s با نام تجاری جدید” یا “برنده شدن کارت هدیه 100 دلاری…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 9, 2020