کلید موفقیت در هر مشاغل تا حد زیادی به توانایی شما در بازاریابی محصول یا خدمات شما بستگی دارد. دانشجویان MBA غالباً سالهای زیادی را صرف مطالعه بازاریابی می کنند زیرا تقریباً کلیه فرایندهای تجاری را در بر می گیرد. اگر صاحب یک تجارت کوچک هستید ، ارزش بازاریابی را می دانید ، حتی اگر MBA یا MBA در بازاریابی تخصص نداشته باشید.یک مورد که من در این شرکت مفید یافتم ، دقیقاً تعیین قدمهایی است که ما برای بازاریابی محصولات و خدمات خود بر می داریم. شرکت ما یک شرکت فرنچایز متخصص در شستشوی ماشین موبایل است. اگرچه شرکت ما به طور کلی تنها با چند محصول واقعی خدمات ارائه می دهد ، اما این طرح بازاریابی به شما در طراحی استراتژی جامع بازاریابی برای شرکت شما کمک می کند. شما به یک نفر احتیاج دارید ، حتی اگر یک شرکت کوچک هستید و یک مرد یا یک زن نمایش.استفاده از تجربیات گذشته مفید است و به چیزهایی که برای به دست آوردن مشتری های جدید کار کرده اند ، فکر می کنیم. از خود بپرسید که بهترین مشتری های من از کجا می آیند ، زیرا بدیهی است که می خواهید تعداد بیشتری از این موارد را بدست…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 9, 2020