لینکدین برای بازاریابی محتوا؟ اصلاً! LinkedIn مانند سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، به اشتراک گذاری سریع به روزرسانی های وضعیت و ارتباط برقرار کردن با دیگران از طریق اظهار نظر ، لایک و اشتراک گذاری و نمایش تبلیغات هدفمند را آسان می کند. به گزارش LinkedIn ، LinkedIn برای سایر سیستم عامل های اجتماعی بی نظیر است ، اگرچه 97٪ از بازاریابان می گویند از LinkedIn برای توزیع محتوا استفاده می کنند.به فکر بازاریابی محتوای LinkedIn نیستید؟ در این راهنما ، ما نحوه انجام درست آن را به شما نشان خواهیم داد.:لینکدین چیست؟LinkedIn در یک شبکه اجتماعی ، درست مانند فیس بوک ، توییتر و سایر موارد. تفاوت بین LinkedIn و سایر سیستم عامل های اجتماعی در این است که LinkedIn یک سایت حرفه ای در شبکه است. اعضای بسترهای نرم افزاری از آن برای برقراری ارتباط با مشاغل ، یافتن شغل و درگیر شدن با دیگران در صنعت خود استفاده می کنند.LinkedIn دارای بیش از 660 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان است (LinkedIn ، 2020) ، و آن را به یکی از سریعترین در حال رشد و محوریت محورهای رسانه های اجتماعی…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 9, 2020