یک استارتاپ فاقد بودجه زیادی برای اهداف تبلیغاتی است. از طرف دیگر ، آنها نیز هیچ منبعی ندارند. بنابراین ، این شرکت ها رقابت در برابر بزرگسالان در صنعت را دشوار می دانند. در واقع ، استارتاپ ایده های بزرگی دارد و فقط تلاش سخت برای رقابت با شرکت های بزرگ در جای مناسب است. مشاغل کوچک باید در بخشی که شرکتهای جدید تقریباً روزانه راه اندازی می شوند ، برای رقابت در فضای رقابت کنند – به این معنی که شرکت های نوپا برای ایجاد طاقچه خود باید موانع بسیاری را پشت سر بگذارند. در واقع ، آنها برای موفقیت در بازار باید تمام این چالش ها را برطرف کنند.رفتار مداوم مشتری همیشه در هنگام کار با استارتاپ باید در نظر گرفته شود. اگر اینگونه نباشد ، ارائه آنچه مخاطبان هدف از تجارت شما انتظار دارند دشوار است. در واقع ، شرکت های نوپا باید در بازاری بمانند که برخی از بازیکنان میلیون ها دلار برای بازاریابی محصولات و خدمات خود خرج کنند. حضور در بین میلیون ها استارتاپ دیگر به هیچ وجه شرایط مطلوبی نیست. اینجاست که بازاریابی دیجیتال وارد می شود. این کمک می کند تا نوآوری ها حضور خود را در یک محیط بازاریابی بسیار رقابتی…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 14, 2020