نحوه اختصاص زمان خود به عنوان فروشنده مهم است. به ویژه ، حفظ یک خط لوله سالم مستلزم این است که شما تلاشهای خود را بین:
برای بستن محتمل ترین معاملات برای این سه ماه تمرکز کنید.
• برای سه ماه آینده از این امکانات بالقوه مراقبت کنید.
• برای ورود به قیف فروش ، منجر به تولید جدید شوید.گرفتن تعادل مناسب می تواند یک چالش باشد. نکته اصلی در استفاده مؤثر از وقت شما ، سیستمی برای پیش تعیین شده فرصت ها و فرصت هایی است که بر روی آنها تمرکز خواهید کرد. اما ، اغلب ، پیش صلاحیت به صورت تیز اعمال می شود. استفاده از معیارهای بسیار متداول BANT (بودجه ، اختیارات ، زمان بندی ، نیاز) بسیار دقیق در مورد پرس و جوهای دریافتی یا فراخوان سرد ، ممکن است بخش بزرگی از بازار را از بین ببرد ، از جمله بسیاری از شرکت ها که اکنون بودجه ای برای حل آن ندارند ، اما هنوز نمایانگر پتانسیل مشتری هستند.علاوه بر فروش به کسانی که در حال حاضر به طور جدی به دنبال راه حل در بازار هستند ، هر سازمان فروش باید تقاضای تولید ، تبلیغ و حمایت از راه حل های خود را ایجاد…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 15, 2020

مشاهده مطلب در کانال