آنلاین بودن ، اکنون ابزاری ضروری برای برقراری ارتباط با مارک ها است. سرزندگی رسانه های آنلاین ، آن را در اثربخشی آن بی نظیر می کند. معرفی فن آوری های وب 2.0 به اینترنت با ادغام تصاویر ، فیلم ها ، انیمیشن ها ، جغرافیایی و گپ های زنده در صفحات HTML الگوهای جدید ارتباطی ایجاد کرده است. سکوهای به دست آمده ، رسانه ای غنی را برای انتقال هر نوع اطلاعات و در نتیجه تبدیل کردن آن به یک ابزار تبلیغاتی مؤثر فراهم کردند. بازاریابی سنتی روی تابلوهای تبلیغاتی ، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و توزیع بروشور متمرکز است ، در حالی که بازاریابی آنلاین شامل ایجاد هدایت ، ایجاد ترافیک به وب سایت ها و جذب مشتری می شود.اساس بازاریابی اینترنتی بر روی رسانه های اجتماعی است ، تحقیقات از تحقیقات بازاریابی داخلی که در سال 2012 انجام شده است نشان می دهد که 42٪ از بازاریابان آمریکایی می گویند که فیس بوک در تجارت خود مهم یا مهم است. این به دلیل افزایش است که منجر به بسته شدن در مقایسه با بازاریابی خارج از کشور می شود. تحقیقات مشابهی که توسط HubSpot در مارس 2012 انجام شد ، نشان داد که 80٪ از کاربران شبکه…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 15, 2020

مشاهده مطلب در کانال