SEO برای بهینه سازی وب سایت به گونه ای اجرا می شود که رتبه یا موقعیت آن در SERP افزایش یابد ، یعنی صفحه نتایج موتور جستجو تقویت شود. این امر می تواند با اجرای استراتژی های مختلف و همچنین تکنیک هایی برای کسب رتبه های بالاتر انجام شود. SEO تنها زیرمجموعه بازاریابی دیجیتال است.استراتژی سئو را می توان به دسته های اصلی تقسیم کرد: سئو در صفحه و سئو خارج از صفحه. هر دو استراتژی برای موفقیت یک کمپین بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند ، اما وقتی صحبت از افزایش رتبه موتورهای جستجو می شود ، دو طرف کاملاً متفاوت از حصار هستند.
در صفحه سئو با وب سایت یا صفحات وب سایت شما سروکار دارد.
سئو خارج از صفحه با اختیار وب سایت شما در موتورهای جستجو برخورد می کند.
به طور خلاصه ، آنچه شما به طور کامل با آنها رتبه بندی می کنید ، توسط بسیاری از فاکتورهای جستجوگرها در یک صفحه مشخص می شود و چقدر در تمام نتایج مهم SEO که نتایج سئو خارج از صفحه است ، رتبه بندی می کنید.بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی موتور جستجو مترادف نیستند. شباهت هایی وجود دارد ، اما هر دو یکسان نیستند. همانطور که بحث شد…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 15, 2020