بازاریابی دیجیتال بخش تبلیغات را با طوفان در گرفت. این یک ابزار ضروری در دست بازاریاب برای تبلیغ و برجسته کردن اهداف برند آنها شده است. از آنجا که ما به طور مداوم شاهد پیشرفت در زمینه های رسانه های اجتماعی ، بازاریابی موبایل و تجربه کاربری هستیم ، دامنه بازاریابی دیجیتالی در حال افزایش است. برای کمک به شرکت ها در آگاهی از این فرصت ها ، ما مهمترین روند تبلیغات دیجیتال را استخدام کرده ایم که به آنها کمک می کند تا به طور موثر اهداف خود را به صورت آنلاین به دست آورند.مهمترین روند بازاریابی دیجیتال
پخش فیلم زنده
ویدئوی پخش زنده در سال 2016 بسیار مورد توجه و تحرک قرار گرفت و هنوز هم در حال رشد سریع است. این یک ابزار بازاریابی موثر برای تعامل و تعامل با مشتریان است. روند پخش زنده ویدیو از طریق برنامه های پخش ویدیویی مانند Facebook Live و Periscope که به کاربران امکان می دهد فیلم ها را در زمان واقعی پخش کنند ، پیام ها را از طریق رسانه های اجتماعی ساده تر کند. این روند در بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده است و احتمالاً برای مدت طولانی ادامه خواهد یافت.
محتوای منحصر به فرد هنوز بر فضای دیجیتال…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 15, 2020