اولین قدم در بازاریابی شخص ، درک اوست. بدانید که نگرانی های مشترک ، ناامیدی ، درد یا فوریت آنها چیست. به آنچه آنها می خواهند و چه کسی آرزو می کنند نگاه کنید. نگاه فعلی آنها به جهان چیست؟ از چه شرایطی رنج می برند؟ آیا ترس ، خواسته ها ، ایده ها یا خیالپردازی های غیرمنطقی از آنها لذت می برد؟ سپس این سؤال مطرح می شود “از کجا می توانم این نوع اطلاعات را پیدا کنم؟”برای یافتن پاسخ این سؤالات روشهای زیادی برای انجام تحقیقات بازار در اینترنت وجود دارد. به دنبال ابزارها و استراتژی های تحقیقاتی باشید که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه برای بازاریاب می شود. به این ابزارها و راهکارها به عنوان راه هایی برای “پنهان کردن” جاسوسی و جاسوسی اخلاقی بر روی رقبا فکر کنید. شما وارد ذهن مخاطبان خود خواهید شد و کلمات ، عبارات یا الگوهای عاطفی را که توسعه می دهد جستجو می کنید. جمع آوری این اطلاعات به شما امکان می دهد تا متناسب ترین پیام را که باعث جلب توجه نتایج ایده آل می شود ، ترسیم کنید و آنها را به سمت خود جلب کنید. در اینجا 5 استراتژی جستجوی سریع ، آسان و سریع…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 15, 2020

مشاهده مطلب در کانال