توجه: این یازدهمین گزارش از نویسنده از راه دور سریال “سمینارها با خبرگان” است که به میزبانی هیلاری استواردسون تهیه شده است.در ژانویه سال 2006 ، همه این کارها با یک استراتژی و نظم و انضباط ساده چهار نقطه شروع به کار کرد:

کتاب الکترونیکی بنویسید که مردم می خواهند.
وب سایتی ایجاد کنید که کتاب الکترونیکی را برای فروش ارائه دهد.
ترافیک را به سایت هدایت کنید.
جلسه فوق را بشویید و تکرار کنید.
شان میز برای اثبات حضور خود در بازاریابی اینترنتی از فرمول فوق استفاده کرد. چیز خاصی نیست ، درست است؟ با این حال ، روش او برای ایجاد ترافیک چک در شگفت زده شد. به جای استفاده از پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا بازاریابی ویدیویی ، Mize به بازاریابی مقاله روی آورد.با نوشتن پنج مقاله روزانه و ارائه آنها به بهترین راهنماهای مقاله بطور مداوم ، جنبش شان میز با جایگاه خود به عنوان یک متخصص و اعتبار بازاریابی به طور پیوسته افزایش یافته است. پس از وارد ساختن لیست در معادله بازاریابی وی ، نتایج درآمد شان منتشر شد. انتشار منظم کتابهای الکترونیکی در زمینه رقابتی و شلوغ بازاریابی آنلاین ، به همراه یک رویکرد با…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 16, 2020

مشاهده مطلب در کانال