به عنوان یک بازاریاب وابسته ، باید صفحه فروش خود را آنقدر جذاب کنید که یک بازدید کننده به صفحه فروش فروشنده مراجعه کند. اما به نظر می رسد بازاریابان وابسته مبتدیان با مفهوم نویسندگی کشیش دست و پنجه نرم می کنند.با این حال ، اگر سعی می کنید در هنگام نوشتن یکی موارد را حفظ کنید ، دیگر نیازی به مبارزه نیست.هیچ کس برای فروش آنها به اینترنت نمی رود. آنها به صورت آنلاین می روند تا اطلاعاتی در مورد چگونگی حل یک مشکل یا مشکلاتی که با آنها روبرو هستند پیدا کنند. امروزه همه با تبلیغات روزانه بمباران می شوند ، بنابراین جای تعجب نیست که کاربران اینترنت فقط از افرادی که در تلاشند چیزی برایشان بفروشند خسته شوند.شماره 1 – برای به دست آوردن بیشترین تعداد خوانندگان خود از طریق صفحه فروش فروشنده ، باید فرایند پیش فروش خود را بیشتر مانند ویرایش از یک آگهی بخوانید که باید اطلاعات قوی در مورد آنچه خواننده جستجو می کند ، ارائه دهد.روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. پیش فروش را مانند خواندن کنیدگواهی
مطالعه موردی
بررسی کنید
احراز هویت
تحریریه
مشاورهشماره 2 – تصمیم شما باعث می شود ذهن شما این را بخواند که می خواهید…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 19, 2020

مشاهده مطلب در کانال