من واقعا کمپین های بازاریابی هوشمند را دوست دارم! در زیر یک مطالعه موردی در مورد کمپین بازاریابی تصویر Paramount برای “فعالیت ماوراء الطبیعه” با بودجه کم و برخی از نکاتی درباره نحوه استفاده از برخی ایده ها در بازاریابی خود آورده شده است.پارامونت پیکچرز با انتشار «فعالیت فوق العاده» که در 12 تئاتر در روز جمعه و 20 شهر دیگر این هفته افتتاح شد ، محتاطانه عمل کرد.بودجه Slamdance در سال 2008 به طور مسخره 15،000 دلار کم و رویکرد سینمایی به هیجان فوق طبیعی که موفقیت نهایی خواب را به همراه دارد ، “پروژه جذاب بلر” است.چرا اینقدر محتاط هستند؟پرونده Trick ‘s Treat را در نظر بگیرید – فیلمی در سطح جهانی ساخته شده که در ابتدا برای انتشار هالووین ’07 تنظیم شده بود ، اما در نهایت با فشار آوردن آن به جایی رسید که تنها نسخه ای که در ماه اکتبر منتشر می شود ، DVD است. برادران وارنر نتوانستند دقیقاً بدانند چه موقع (یا چگونه) فیلم اکران شد و آنها نسبت به نحوه فروش آن غافل بودند.بنابراین ، بیایید نگاهی بیندازیم که در اینجا چه می گذرد و چگونه می توانید آن را در تجارت خود اعمال کنید.چه خبر است؟ما یک فیلم با بودجه بسیار…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 19, 2020

مشاهده مطلب در کانال