تعامل با خوانندگان شما برای تجارت آنلاین و برندسازی شما بسیار مهم است.بسیاری از وبلاگ ها / مقالات را می توان روزانه نوشت و به امید دریافت ردپای تجاری در سایت های مختلف قرار داد.اما اگر مشتریان و خوانندگان بالقوه وقت خود را در صفحات شما نگذرانند و آنها را به طور کامل اعتبار سنجی کنند ، نمی توانید به اهداف خود برسید.طبق یک گزارش ، در سال 2016 ، در حالی که بازاریابی محتوا 300 درصد افزایش یافته ، نرخ تعامل فقط 5 درصد افزایش یافته است.منظورت چیه؟این بدان معنی است که بازدید کنندگان معمولی وقت زیادی را برای ترک صفحات شما به سرعت نمی گذرانند.آنچه ناامید کننده تر است این است که حتی افرادی که وقت خود را برای امتحان صفحات می گذرانند بیش از 37 ثانیه وقت نمی گذارند.شاید ، حجم گسترده مطالب موجود در حال حاضر آنها را ترغیب می کند تا صفحات شما را برای بررسی منابع دیگر ترک کنند. شاید ، قرار گرفتن در معرض آنها با سایر ابزارهای رسانه ای به طور هم زمان نیز از نرخ گزاف گویی بالا عقب باشد.دلیل هر چه باشد ، درک مطلب و خوانندگان شما مهم است و آنها را درگیر می کند.اما چگونه این کار را…

تاریخ انتشار مطلب : می 13, 2020

مشاهده مطلب در کانال