عمیق ترین اثر انقلاب ارتباطات که جهان در یک دهه گذشته شاهد آن بوده است این است که مسافت را به شدت کاهش داده است و در عرض چند ثانیه به قاره ها می رسد و زمان پاسخ گویی از هر طرف ، و باعث می شود حتی چند دقیقه از هرگونه واکنش تأخیر مهم عقب بیفتد. این همان تغییری است که World Wide Web در دنیای ارتباطات به ارمغان آورده است ، چیزی که قبلاً کسی آن را ندیده یا انتظار داشته باشد. اکنون اینترنت مترادف با شبکه است و چهره وب برای بیشتر شرکت ها در سراسر جهان اجتناب ناپذیر است. اما دسترسی به اینترنت فراتر از همه موارد تجاری از تبلیغات گرفته تا تحقیقات بازار گرفته تا جستجوی استعدادها و بازاریابی آنلاین است. در اینجا ما در مورد موارد ذکر شده در بالا و بازاریابی آنلاین صحبت می کنیم.هرچه تجارت باشد ، برای بازاریابی یک محصول ، به نوعی تعامل با مشتری احتیاج دارید و موفقیت کل مصیبت به این بستگی دارد که فرد بازاریابی چگونه می تواند مشتری را متقاعد کند. به طور کلی ، مرد بازاریابی آن را از طریق یک جلسه شخصی یا یک تماس تلفنی مدیریت می کند. بازاریابی اینترنتی دقیقاً همین کار…

تاریخ انتشار مطلب : می 15, 2020

مشاهده مطلب در کانال