آیا به فکر ورود به بازاریابی آنلاین یا اینترنت فکر کرده اید؟ در مورد مواردی مانند بازاریابی ایمیل چگونه است؟ خوب باید بدانید موارد چیست. باید بدانید وب سایت چیست یا صفحه کلیک یا صفحه ثبت نام چیست؟ همچنین باید تفاوت بین یک خبرنامه و یک پاسخ دهنده خودکار را بدانید. حال در مورد سایر اصطلاحات دیگری که می شنوید ، مانند نام دامنه ، کدهای HTML ، سرورها ، سیستم های مدیریت محتوا و هاستینگ. همه این اصطلاحات حداقل نیاز به درک اساسی از آنها دارند.شاید از شما سؤال شود که چرا باید کلیه اصطلاحات بازاریابی اینترنتی را بدانید ، اما دلیل آنقدر ساده است که حداقل باید بدانید معنی آن چیست. درک بهتری در مورد چگونگی گذراندن وقت خود ، آنچه را که واقعاً باید بدانید ، و آنچه باید آن را در اختیار شخص دیگری بگذارید به شما می دهد. به عنوان مثال ، می توانید از کسی بخواهید که در ساخت اصول اولیه سایت خود مراقبت کند و یک سیستم مدیریت محتوا را در سایت خود داشته باشد ، با همان هزینه ای که برای هاست پرداخت کرده اید. این بدان معنی است که می توانید از داشتن اطلاعاتی در مورد طراحی وب و میزبانی نرم…
تاریخ انتشار مطلب : می 16, 2020