علائم اولیه اینترنت در اوایل دهه 1990 هنگامی که وب سایت های ساده و متنی اغلب برای ارائه اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات در سراسر جهان استفاده می شدند ، آغاز شد. Bristol-Myers Squibb اولین شرکتی بود که به طور رسمی یک کمپین بازاریابی آنلاین را راه اندازی کرد. Bristol-Myers Squibb ، یک شرکت دارویی مستقر در ایالات متحده ، بازاریابی آنلاین را آغاز کرده است تا در درجه اول آگاهی عمومی از یک داروی خاص به نام “Excedrin” را توسعه دهد. در طول فصل مالیات در سال 1997 ، شرکت های حقوقی و بازاریابی اعلام کردند که Excedrin به عنوان مکمل “سردرد مالیاتی” سایت های تبلیغات آنلاین است. بریستول مایرز یک نمونه آنلاین رایگان از این دارو را در اختیار کاربران اینترنت آمریکایی قرار داد.طبق گفته های لیندا هیملشتاین از هفته تجارت ، استفاده از شبکه جهانی وب برای تبلیغ Excedrin منجر به یکسری واکنش های خوب از طرف Bristol-Myers شد. هایملشتاین همچنین در مقاله خود نوشت که تنها در مدت یک یا دو روز ، برتیستول مایرز تاکنون 30،000 نام اضافه شده به لیست مشتری آنلاین خود را تخمین زده است. صنایع فناوری بنچمارک مانند مایکروسافت و IBM در حال ارائه دهنده اینترنت و بسیاری از برنامه…

تاریخ انتشار مطلب : می 16, 2020

مشاهده مطلب در کانال