استفاده از خالق وب 2.0 به عنوان بخشی از تلاشهای بازاریابی آنلاین می تواند یک دارایی مهم برای کاهش برخی از کسالت های مرتبط با استراتژی های پیام رسانی فوری مبتنی بر وب باشد. برای حفظ و ردیابی مؤثر کمپین ها ، اجرای کمپین ها به طور جداگانه ضروری است. با گسترش و متنوع سازی سایت های خود ، توانایی مدیریت خواص وب 2.0 به طور فزاینده ای پیدا می شود. منطقی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟هنوز کسی در مورد همه چیز تخصص ندارد بازاریاب آنلاین باید جهت ارائه مشتری به فروشنده یا کالای مناسب ، حداقل دانش خود را در مورد یک موضوع ارائه دهد. مشکل این است که اگر شما به مردم در مورد موضوعات قطبی منفی (که به طور منطقی می تواند اتفاق بیفتد) راهنمایی می کنید ، حفظ اعتبار با هر یک از مشتریان هدف هنگام کارگزاری معاملات از طرفین غیرممکن است. از این رو نیاز به شناسه های متعدد اما جداگانه.اینجاست که ایجاد کننده حساب وب 2.0 بسیار مفید است. یک سازنده خوب وب 2.0 نه تنها برای همه بوک مارک های اجتماعی محبوب و سایر وب سایت های وب 2.0 ، حساب های مربوط به شما را تنظیم می کند ، بلکه…
تاریخ انتشار مطلب : می 17, 2020