“تعریف جنون همچنان همان کارها را انجام می دهد و انتظار نتایج متفاوتی را دارد.” – آلبرت انیشتینبیا با آن روبرو شویم. شیوه درک مصرف کنندگان از اطلاعات – و راه هایی که ما با مارک ها و پیام های مارک ادراک می کنیم ، آنها را حفظ و تعامل می کنیم – به طرز چشمگیری تغییر کرده است.مجلات ، پخش کننده ها و شبکه های تلویزیونی تبلیغات را در اینترنت از دست می دهند. با توجه به شبکه های تلویزیونی ، مشکل رو به رشد این است که تلویزیون دیجیتال منجر به تقاضای زیاد فیلم ، بارگیری فیلم ، شبکه های بازی تعاملی ، تلویزیون اینترنتی و سایر سازمان های مصرف کننده و سرقت درآمد می شود. پخش کننده های رادیویی شنوندگان ، استعدادها و درآمد خود را برای لیست های پخش iPod و ستاره های ماهواره ای از دست نمی دهند.از آنجا که مصرف کنندگان کافی وقت زیادی را برای دسترسی به اطلاعات و سرگرمی ها از طریق رسانه های دیجیتال – تلویزیون کابلی ، تلفن های همراه ، بازی های ویدئویی و اینترنت می گذرانند – الگوی کلی استفاده از رسانه تغییر کرده است.این بدان معناست که این زمان ها می تواند برای بازاریابان اینترنتی که از…

تاریخ انتشار مطلب : می 18, 2020

مشاهده مطلب در کانال