بسیاری از شرکت های صادراتی در تمرکز برنامه ها و تلاش های خود برای ایجاد یک محصول یا خدمات “بهتر” که می توانند امیدوار باشند خودشان “فروش” می کنند ، اشتباه می کنند.متأسفانه ، این به ندرت صادق است. بنابراین شرکت ها چه می کنند؟پاسخ کوتاه این است که اطمینان حاصل کنید که بازاریابی مؤلفه مهمی از برنامه تجاری شما مانند عناصر تولید ، لجستیک ، مدیریت مالی ، فروش و خدمات به مشتری است.جواب طولانی کمی پیچیده تر است. اگر کتاب های درسی را در این زمینه می خوانید ، نشان می دهد که 4-10٪ از فروش شما باید به تلاش های بازاریابی شما اختصاص یابد.در این زمینه ، بازاریابی مربوط به تولید مشتریان بالقوه است ، این امر در مورد جذب مشتریان جدید به تجارت شما و حفظ مشارکت مشتریان موجود است و امیدواریم گزینه های کم و بیش گرانتری را خریداری کنیم.اما اگر شما نیز مانند بیشتر صادرکنندگان استرالیا در واقع یک شرکت کوچک و متوسط هستید ، این نوع از کل اختصاص درصد می تواند تقریباً بی معنی باشد. به خصوص اگر در بازارهای “گران” مانند ایالات متحده ، اروپا یا ژاپن کار می کنید.بنابراین ، بهتر است به این موارد توجه کنیم:الف) تقسیم بازار –…
تاریخ انتشار مطلب : می 19, 2020