از سال 2017 ، ما تحقیق کرده ایم تا بینش مفیدی در مورد چگونگی ارائه برندها و آژانسها وضعیت صنعت تاثیرگذار در بازاریابی ارائه دهیم. تاجگذاری داده ها در این تحقیق ، هیچ کسانی را برای کسانی که در هر بازاریابی کار می کنند ، بی ارزش جلوه می دهد.این گزارش بینش اطلاعات اجتماعی ، سه ماهه اول سال 2020 ، با همکاری NeoReach، داده های جمع آوری شده از بیش از 6000 فیلم YouTube را نشان می دهد که مطابق آیین نامه FTC نشان تجاری یا حامی مالی را نشان می دهند. ویدئوهای YouTube در نظر گرفته شده برای این گزارش همچنین باید معیارهای کسب بیش از 10،000 بازدید و ارسال محتوای برند تجاری ایالات متحده یا CA در سه ماهه اول سال 2020 را داشته باشند. نتایج این داده ها برای ارائه بینش های ارزشمندی از رفتار بهترین خرجندگان YouTube و نتایج جمع آوری و تفسیر شده است. به دست این کمپین ها رسیده است.در صدر نتایج این تحقیق ، ما در رابطه با تأثیرگذاری در بازاریابی در صنایع مختلف و در سراسر کشور ، آمارهای مرتبط تری به آن افزوده ایم. داده ها و نتیجه گیری های ارائه شده در این گزارش به لطف همکار ما NeoReach…

تاریخ انتشار مطلب : می 21, 2020

مشاهده مطلب در کانال