3 راه آسان برای افزایش اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعیروزگاری استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما به شدت در به اشتراک گذاشتن پیوندها به محتوای شخص ثالث با مخاطبان خود متمرکز شد. خوب آن روزها به پایان رسیده است ، و اگر می خواهید در محیط شلوغ و پر سر و صدا اینترنت ایستادگی کنید ، باید روی گفتن داستان برای بازاریابی محتوا تمرکز کنید.همه ما عاشق یک داستان قانع کننده هستیم. این یک ماجراجویی ، کمدی یا افسانه باشد. داستان بر احساسات مردم تأثیر می گذارد ، که ما بازاریابان می دانیم می توانند در تصمیم گیری در مورد وفاداری در خرید و فروش تأثیر بگذارند.به گفته جنیفر آکر ، روانشناس و استاد دانشگاه استنفورد ، این داستانها تا 22 برابر واقعیت ها فراموش نشدنی هستند.در اینجا یک مثال عالی از نحوه الهام بخشیدن به یک داستان وفاداری پرشور و به اشتراک گذاری ، تبلیغ و افزایش رسانه های اجتماعی وجود دارد. SoulCycle یک استودیوی نخ ریسی مدرن است که افراد را مجبور می کند با استفاده از روایت عاطفی ، طبقه ای گران قیمت را تجربه کنند.این همچنین نمونه ای از قرار دادن نام تجاری است ، اما SoulCycle آن را به عنوان یک قطعه محتوا در…
تاریخ انتشار مطلب : می 23, 2020