همه ما می دانیم که برای تجزیه و تحلیل رفتار بازدید کنندگان وب سایت و عملکرد کانال بازاریابی اینترنتی باید از آنالیز وب استفاده کنیم. اما از چه نوع تحلیل وب باید استفاده کنیم؟ آیا باید برای تجزیه و تحلیل پرونده log ، علائم صفحه یا چند مورد از هر دو مراجعه کنید؟ اول از همه ، بگذارید منظور ما از این اصطلاحات را تعریف کنیم.برچسب های صفحه به طور معمول کد خارجی را در JavaScript در هر صفحه از سایت خود قرار می دهند و گاهی به مجموعه داده های سمت مشتری گفته می شوند. هر بار که یک صفحه دارای برچسب توسط یک مرورگر بازدیدکننده باز می شود ، اسکریپت پردازش می شود و اطلاعات بازدید کنندگان جمع می شود. تجزیه و تحلیل فایل ورود به داده هایی که سرور وب جمع می کند ، اطلاق می شود. تفاوت از دیدگاه تحلیل وب چیست؟خبر بد این است که هر دو استراتژی حتی در اینجا مزایا و معایب خود را دارند.مزایای مارک صفحهo از آنجا که داده ها توسط مشتری جمع آوری می شود ، این مسئله بر مشکلات وکالت و بافر غلبه می کندo این اطلاعات را در مورد پارامترهای طراحی وب مانند نسخه های مرورگر ، نسخه…

تاریخ انتشار مطلب : می 24, 2020

مشاهده مطلب در کانال