بازاریابی کمیسیون ، مطابق ویکی پدیا ، به عملکردی بستگی دارد که در آن یک یا چند تلاش توسط کمیسیون فروش یا شرکتهای تابعه (با توجه به آنها معمولاً) با فروش محصولات یا خدمات بازرگان پاداش داده می شود. با این حال ، این سیستم به چهار بازیگر اصلی نیاز دارد: بازرگان یا خرده فروش ، شبکه (که شامل پیشنهادات ، محصولات ، پیوندهای تبلیغ کننده ، بنرها ، مقالات و فرآیند حمایت مالی) ، شرکت فرعی و مشتری است.تلاش های این شرکت وابسته در معرض نمایش محصولات تجاری به دنیای وبلاگ نویسی است که بازدید کنندگان به دنبال راه حل مشکلات یا جستجوی چیزی هستند که به دلیل کیفیت اطلاعات ، احساسات آنها را لمس می کند. به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ ایجاد کنید ، که شامل بررسی محصولات از بازرگانان است ، ایده این است که در انتهای مقاله ای که نوشتید ، پیوندی به آن وصل شود.بنابراین ، شما اطلاعات با کیفیت ایجاد می کنید ، پیوند را اضافه می کنید و وقتی مشتری از اطلاعات شما لذت می برد ، روی پیوند کلیک می کند و سپس به وب سایت بازرگانان منتقل می شود که عمدتا محصول را می فروشند.عامل اصلی در کل…
تاریخ انتشار مطلب : می 24, 2020