امروز مردم به دنبال کنترل بیشتری بر زندگی خود هستند. ایجاد یک دارایی واقعاً منحصر به فرد که بتوان آن را توصیف و به بازار عرضه کرد ، ضروری است. آنچه ما در اینجا برای بحث و رمزگشایی اینجا هستیم این است که چگونه می توان این توانایی را باز کرد. از طریق فرآیندی به نام علائم تجاری شخصی ، که تام پیترز برای اولین بار در سال 1997 در مقاله خود “مارک تجاری شما را صدا می کند” معرفی کرده است. به یاد داشته باشید که این یک چارچوب و یک نقطه شروع است ، زیرا همه متفاوت هستند. هیچ گلوله جادویی وجود ندارد که امکان تکثیر را فراهم کند. همانطور که می خواندم ، می دانم آنچه که هر شخص از این مقاله استخراج می کند ، برای آنها بی نظیر است. اگر این موردی جالب است ، به عنوان تعریف مارک تجاری شخصی خود در سفر به ما بپیوندید و سپس مراحل شروع را برای شروع روند برنامه ریزی کنید.یک مارک شخصی تعریف کنیدبرندسازی شخصی را می توان به چند روش مختلف تعریف کرد. دلیل این امر این است که حتی در میان کارشناسان هیچ تعریف واحدی وجود ندارد که واقعاً مناسب همه باشد. بنابراین جستجوی تعریف…
تاریخ انتشار مطلب : می 24, 2020