تعاریف بازاریابی زیادی وجود دارد که در طی این سالها مطرح شده است. هر یک از این تعاریف دارای آب است و می تواند برای توصیف فرایندی که بسیاری از افراد از آن به عنوان “بازاریابی” یاد می کنند استفاده شود.با این حال ، ساده ترین تعریف از بازاریابی برای درک ، تعریف از انجمن بازاریابی آمریکا است. بازاریابی به عنوان “فعالیت ، گروه موسسات و فرآیندهای لازم برای ایجاد ، برقراری ارتباط ، ارائه و مبادله پیشنهادات ارزشمند برای مشتری ، مشتری ، شرکا و جامعه به طور کلی تعریف شده است.”به گفته ویکی پدیا ، “بازاریابی محصولی یا خدماتی است که فعالیتهای عمومی مرتبط را به فروش می رساند. این استراتژی را ایجاد می کند که پایه و اساس فناوری های فروش ، ارتباطات تجاری و تحولات تجاری را شامل می شود. این فرایندی یکپارچه است که توسط آن شرکت ها روابط محکمی با مشتریان برقرار می کنند و برای مشتری و خودشان ارزش ایجاد می کنند.”ایده بازاریابی ایده ای است که شامل چندین فرآیند و رویه است که همه فرایند بازاریابی را تشکیل می دهند. هنگامی که شما یک برنامه بازاریابی را برای تجارت خود تدوین می کنید ، مهم است که همیشه به یاد داشته باشید…

تاریخ انتشار مطلب : می 24, 2020

مشاهده مطلب در کانال